تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803631985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقیف خودرو سمند با 128 هزار ودویست نخ سیگار قاچاق در مرودشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کوتاه از حوادث فارس؛ توقیف خودرو سمند با 128 هزار ودویست نخ سیگار قاچاق در مرودشت خبرگزاری پانا: سرهنگ شیبانیان از توقیف یک دستگاه خودرو سمند وکشف 128 هزار و دویست نخ سیگار قاچاق خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۴ تير ساعت 08:40



به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی ومبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پاسگاه انتظامی "ابرج" اقدام به ایست و بازرسی در یکی از محورهای مواصلاتی كردند.
وی با بیان اینكه در این خصوص ماموران به یک دستگاه خودرو سمند مظنون و آن را متوقف كردند افزود:در بازرسی از این خودرو تعداد 128 هزار و دویست نخ سیگار خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و خودرو به همراه کالای مکشوفه و راننده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.سرهنگ "شیبانیان" در پایان با اشاره به اینکه استعمال مواد دخانی به ویژه سیگار مقدمه گرفتاری در بلای خانمان سوز اعتیاد ونشانه گرفتن جوانی و نشاط جامعه است ، خاطر نشان كرد : برخورد قاطع وقانونی با قاچاق سیگار یکی از اولویت های انتظامی شهرستان می باشد. 
 
كشف كالای قاچاق در "داراب"
 
فرمانده انتظامی شهرستان داراب از كشف كالای قاچاق 40 میلیون ریالی خبر داد.
سرهنگ حسین دیندارلو با اعلام این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی "دولت آباد" این فرماندهی مطلع شدند یك دستگاه خودرو پژو 405 حامل كالای قاچاق از مسیر "داراب" به سمت "فسا" در حال حركت می باشد.
وی با بیان اینكه بلافاصله ماموران اقدام به گشت زنی كرده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو تغییر مسیر داد افزود: پس از بررسی های مأموران در نهایت خودرو اطراف یكی از روستاهای اطراف و بدون راننده و سرنشین مشاهده و در بازرسی از آن تعداد یك هزار و 520 ثوب انواع البسه قاچاق كشف شد.
سرهنگ دیندارلو با بیان اینكه تلاش برای دستگیری متهم یا متهمان فراری با جدیت ادامه دارد گفت: ارزش تقریبی كالای قاچاق كشف شده 40 میلیون ریال برآورد شده است.
 
هوشیاری متصدی صدور خلافی جاعلان را لو داد
 
با هوشیاری متصدی صدور خلافی پلیس راهور شهرستان "مرودشت" استان فارس افرادی که در برگه های خلافی دست کاری می کردند، شناسایی ودستگیر شدند.
سرهنگ "علی شیبانیان" در تشریح جزییات این خبر گفت: متصدی صدور خلافی پلیس راهور هنگام بررسی برگه های خلافی به یک فقره خلافی مظنون وموضوع را جهت رسیدگی بیشتر به سایر رده های مرتبط پلیس اطلاع داد.
وی افزود: در ادامه بررسی ها، ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی موفق شدند یکی از دفاتر خدمات الکترونیک را که برگه خلافی توسط آن دفتر صادر شده بود، شناسایی نمایند.
وی ادامه داد: ماموران بلافاصله با هماهنگی مراجع قضایی از این مرکز بازدید و در این رابطه چهار نفر را دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" تصریح کرد: در بازجویی های فنی و پلیسی از این افراد مشخص شد كه پس از اخذ خلافی از دفتر به صورت ماهرانه ای در آن دست برده ومبالغ جریمه را صفر می کرده اند.
سرهنگ "شیبانیان" در پایان تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
 
كشف تریاك و قرص های اعتیاد آور در لارستان
 
فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان"  از كشف 39 كیلو و 500 گرم تریاك و دو هزار و 178 عدد قرص اعتیاد آور خبر داد.
سرهنگ "حسین خلیفه" با اعلام این خبر گفت : مأموران پاسگاه "هرمود عباسی" هنگام كنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس به لارستان به یكدستگاه پژو 207 مظنون شدند.
وی ادامه داد: پس از توقیف خودرو و در بازرسی از آن 39 كیلو و 500 گرم تریاك كه در پشت داشبورد و ركاب خودرو جاسازی شده بود كشف شد.
سرهنگ "خلیفه" افزود : مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان نیز در پی كسب اخباری مبنی براینكه شخصی اقدام به تهیه و توزیع انواع قرص های مخدر می نماید، موضوع را به صورت ویژه در دستور كار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" گفت: ماموران پس از انجام كارهای اطلاعاتی منزل این فرد را شناسایی و در بازرسی از آن تعداد دو هزار و 178 عدد انواع قرص های اعتیاد آور كشف كردند.
وی ادامه داد: در این رابطه یك متهم دستگیر و با تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
 
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن