تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه ي اعتصاب کارکنان راه آهن در فرانسه يک سوم کل درآمد شرکت بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۳ (۲۳:۵۷ب.ظ)
هزينه ي اعتصاب کارکنان راه آهن در فرانسه يک سوم کل درآمد شرکت بوده است اعتصاب کارکنان راه آهن فرانسه که تا امروز (سه شنبه) 14 روز ادامه داشته است به کارکنان برج هاي مراقبت نيز سرايت کرده و هزينه هاي نجومي به کشور تحميل کرده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبر گزاري موج، اعتصاب کارکنان شرکت ملي راه‌‌آهن فرانسه از 10 ژوئن (20 خرداد) در اعتراض به خصوصي‌سازي خدمات ريلي اين کشور آغاز شده است.
بنابر اعلام دولت فرانسه، شرکت راه‌آهن دولتي اين کشور، حدود 40 ميليارد يورو بدهي دارد و براي پرداخت اين بدهي راهي جز خصوصي‌سازي آن باقي نماده است.
"گولام پپي"، رئيس شرکت راه آهن فرانسه در آخرين نشست خبري خود در روز 19 ژوئن (31 خرداد) اعلام کرد تاکنون اعتصاب کارکنان راه آهن بيش از 153 ميليون يورو (معادل 208 ميليون و 66 هزار دلار آمريکا) براي کشور هزينه به همراه داشته که معادل يک سوم درامد سال گذشته اين شرکت بوده است.
وي افزود اين ميزان زيان مالي بي سابقه بوده و زمان آن فرارسيده است که فعاليت کارکنان اين بخش به حالت عادي بازگردد.
گرچه، پس از 9 روز اعتصاب کارکنان بخش خط آهن فرانسه ، شرکت ملي راه آهن اين کشور اعلام کرد فعاليت هفت قطار از ده قطار در مسيرهاي اصلي ازسرگرفته شده است.
همچنين وزارت حمل‌ونقل فرانسه با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد: نخستين اتحاديه کارکنان برج مراقبت فرودگاه‌هاي فرانسه (SNCTA) در خصوص برگزاري اعتصاب اعضا و کارکنان اين اتحاديه طي روزهاي 24 تا 29 ژوئن جاري (3 تا 8 تيرماه) که با هدف اعتراض به سطح منابع اختصاص داده شده به حمل‌ونقل هوايي طي سال‌هاي 2015 تا 2019 ميلادي صورت مي‌گيرد، اخطار داده است.
در اين بيانيه همچنين آمده است: بر اثر اين اعتصاب احتمالا به طور متوسط 75 درصد پروازها انجام خواهد شد و بخش اصلي اختلالات در فرودگاه‌هاي جنوب فرانسه و پروازهاي منتهي به جنوب اروپا و مراکش خواهد بود.
طبق اطلاعات موجود، اعتصاب کارکنان اين بخش احتمالا اختلالات عمده‌اي را در تردد و ترافيک هوايي فرودگاه‌هاي فرانسه و اروپا در آستانه عزيمت شهروندان به شهرها و کشورهاي مختلف براي تعطيلات تابستاني ايجاد خواهد کرد.
اعتصاب کارکنان برج مراقبت از امروز (سه شنبه) شروع مي شود و تا هشتم تيرماه ادامه خواهد داشت. همچنين در ادامه ي اعتصاب کارکنان شرکت ملي راه آهن روز يکشنبه در بخش هايي از منطقه پاريس ادامه داشت که همين امر موجب بروز اختلال در رفت وآمد قطارها در اين منطقه شد. مذاکرات کارکنان بخش راه آهن با نمايندگان دولت هنوز به نتيجه نرسيده است.
همچنين دقايقي پيش بنابر اعلام يک منبع سنديکايي، کارکنان شرکت حمل‌ونقل دريايي SNCM فرانسه، نيز امروز دست به اعتصاب زدند که اين امر منجر به توقف شمار زيادي از کشتي ها در اسکله شده است.
بر اساس اين گزارش، کارکنان بخش حمل‌ونقل دريايي فرانسه نگران آينده اين شرکت دريايي هستند و در همين راستا اقدام به برگزاري اعتصاب کرده‌اند.
در اعتصاب امروز که همزمان با آغاز فصل گردشگري در فرانسه است، تمام اتحاديه‌هاي شرکت حمل‌ونقل دريايي فرانسه به غير از اتحاديه کارکنان کرس (STC) شرکت دارند.
اعتصاب کارکنان بخش حمل‌ونقل دريايي فرانسه سومين اعتصاب در اين بخش طي سال جاري ميلادي محسوب مي‌شود.
پيش از اين نيز کارکنان اين بخش در ماه‌هاي ژانويه و مارس اقدام به برگزاري اعتصاب کردند که به ترتيب 8 و 6 روز به طول انجاميد.
اين درحالي است که "فرانسوآ اولاند" رييس‌جمهور فرانسه روز سه شنبه در گفت‌وگو با شبکه راديويي "فرانس اينفو" درباره اعتصاب‌ها و جنبش‌هاي اعتراضي مختلف جاري در فرانسه اعلام کرد: "مطالبات، ترس‌ها و خشم‌هايي وجود دارد که هم‌اکنون به ظهور درآمده‌اند. من نمي‌خواهم بيش از اين هشدار دهم البته بايد به آنها پاسخ داده شود".
طبق آخرين اطلاعات، اعتصاب‌هاي جاري در فرانسه، مشکلات عديده‌اي را در آستانه عزيمت شهروندان فرانسوي به شهرها و کشورهاي مختلف براي تعطيلات تابستاني ايجاد خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن