تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804390989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فدراسیون اسکیت: 24 هزار اسکیت باز در کشور وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس فدراسیون اسکیت: 24 هزار اسکیت باز در کشور وجود دارد ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون اسکیت گفت: 24 هزار اسکیت باز بیمه شده در سطح کشور به فعالیت ورزشی می پردازند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فریبا محمدیان روز سه شنبه در همایش سراسری مناطق شش گانه فدراسیون اسکیت کشور در ارومیه افزود: فعالیت فدراسیون اسکیت در یک برنامه ریزی مدون و اصولی به صورت منطقه ای در سطح کشور تقسیم بندی شده است تا بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن به نتایج قابل قبولی برسیم.
وی اظهار کرد: تنظیم و تصویب آیین نامه شورای راهبردی فدراسیون در راستای توسعه اسکیت و استفاده از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و زیرساخت های موجود هیات های استانی در جهت تعمیم این رشته مفرح و پرطرفدار از اهم برنامه های فدراسیون و هیات تابعه است.
محمدیان افزود: به چالش کشیدن برنامه های شورای راهبردی مناطق و گزارش گیری و گزارش دهی از سوی روسای مناطق شش گانه کشور می تواند نقاط ضعف و قوت فدراسیون را برای رسیدن به اهداف متعالی پیش روی ما قرار دهد.
وی توجه به تمامی رشته های اسکیت را راهی مناسب در راستای توسعه این رشته عنوان کرد و گفت: اسکیت کشور نباید فقط به رشته سرعت محدود شود چرا که این ورزش بیش از هشت ماده دارد که توسعه هر یک از آنها می تواند موجب گستردگی و تقویت آن در سطح کشور را در پی داشته باشد.
وی گفت: تجربه نشان داده است فقط پول نمی تواند حلال مشکلات باشد و تفکرات مدیریتی در کنار منابع مالی به نوعی مکمل همدیگر است و فدراسیون اسکیت برای انجام برنامه های کلان وزارتی نیازمند حمایت و تعامل بیش از پیش هیات های استانی است.
رضا رفیعانی دبیر فدراسیون اسکیت کشور نیز در این همایش اظهار کرد: استفاده بهینه از منابع انسانی، مادی و مالی موجود در استانها می تواند رشد و توسعه تمامی رشته های این ورزش را به دنبال داشته باشد.
وی اظهار کرد: در این راستا افزایش تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات روسای هیات استانی و کشف ظرفیت های بالقوه و بالفعل مناطق به منظور برنامه ریزی تخصصی در هر یک از رشته های اسکیت مورد توجه قرار دارد.
رفیعانی گفت: افزایش رویدادهای ورزش منطقه ای به منظور توسعه کمی و کیفی ورزش اسکیت از جمله اهداف برنامه های شورای راهبردی فدراسیون در مناطق شش گانه کشور است.
وی بررسی مشارکت هیات های استانی در فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ارائه به فدراسیون، همکاری در برنامه ریزی و اجرای برنامه های منطقه ای، امکان سنجی استانها به منظور افزایش بهره وری نقاط قوت و اشتراک گذاشتن منایع موجود استانی را از جمله وظایف شورای مناطق عنوان کرد.
رییس هیات اسکیت آذربایجان غربی و رییس منطقه 4 اسکیت کشور نیز در این همایش افزود: امسال برای توسعه اسکیت استان و با توجه به تفاهمنامه های ورزشی فرهنگی منعقده با کشورهای همجوار برگزاری مسابقات چند جانبه اسکیت را در برنامه کار خود داریم.
ضیاءالدین حصاری اظهار کرد: استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و زنجان به عنوان هیات های عضو در منطقه 4 کشور تعامل خوبی با ما دارند که در این میان استان اردبیل به دلیل نبود رییس هیات فعالیت کمتری دارد.
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی منطقه ای، رقابتهای هاکی با اسکیت و مسابقات نونهالان از جمله برنامه های اجرایی سال گذشته در این منطقه بوده است.
حصاری گفت: استان آذربایجان شرقی سرمایه گذاری خوبی در توسعه این رشته داشته است و اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در جهت ساخت زیرساخت های این رشته هزینه کرده است.
وی برگزاری دوره های مربی گری و داوری از طریق تعامل با شورای راهبردی مناطق را راهی مناسب در جهت رسیدن به نتایج زود بازده و کاهش بروکراسی پیچیده اداری دانست و افزود: این امر می تواند باری از دوش فدراسیون برداشته و تقسیم وظایف را به وضوح به مرحله اجرا در آورد.
حصاری افزود: رشته رول بال از رشته هایی است که آغاز فعالیت آن در ارومیه استارت خورده است و از سال آینده شاهد حضور تیم این استان در مسابقات کشوری خواهیم بود.
وی به کمبود اعتبارات هیات اشاره کرد و افزود: همکاری خانواده ها با هیات به خصوص در رده های سنی نونهالان در حد بسیار بالایی است به طوری که صرف هزینه های اعزام به مسابقات را خود خانواده ها متقبل شده اند.
استانهای خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و کیش در منطقه 1، استانهای خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد و اصفهان در منطقه 2، استانهای مرکزی، همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه و کردستان در منطقه 3، استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و زنجان در منطقه 4، استانهای گلستان، قزوین، البرز، تهران، قم و مازندران در منطقه 5 و استانهای کهکیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، هرمزگان و فارس در منطقه 6 اعضای شورای مناطق شش گانه فدراسیون اسکیت کشور هستند.
همایش سراسری مناطق شش گانه فدراسیون اسکیت کشور روز سه شنبه با حضور رییس و دبیر فدراسیون و روسای هر شش منطقه در ارومیه برگزار شد.
7126/581/ 1495

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن