تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820639530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمجيد گاردين از کي‌روش و سيستم دفاعي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تمجيد گاردين از کي‌روش و سيستم دفاعي ايران
روزنامه گاردين در گزارشي به تمجيد از سيستم دفاعي ايران و کارلوس کي‌روش پرداخت.

به نقل از ايسنا، اين روزنامه انگليسي در گزارش خود از تيم ملي ايران به رهبري کارلوس کي‌روش مي نويسد: «تنها دو تيم در جام بيستم توانسته‌اند دروازه خود را مدت زمان طولاني تري نبست به تيم ملي ايران بسته نگه دارند. دروازه ايران را هم ليونل مسي با خلاقيت خود باز کرد. سيستم دفاعي ايران را که در آن يازده بازيکن پشت توپ قرار مي‌گيرند، فقط يک نفر توانسته اجرايي کند: کارلوس کي‌روش.

کي‌روش 61 ساله استاد بازي تدافعي است. او اين موضوع را زماني که دستيار فرگوسن در منچستريونايتد بود، نشان داد. گري نويل و ريو فرديناند هر دو سبک بازي تدافعي او را ستودند که چگونه باعث شد منچستريونايتد بارسلونا را در ليگ قهرمانان اروپا شکست دهد. پس از آن که کي‌روش منچستر را به مقصد تيم ملي پرتغال ترک کرد، دفاع منچستر نيز از آن حالت تدافعي خارج شد.

پس از بازي تدافعي و کسل‌کننده برابر نيجريه انتقادهاي زيادي از تاکتيک تيم ملي ايران در اين بازي مطرح شد اما مربي پرتغالي ايران پس از پايان اين مسابقه اعلام کرد با توجه به اين که تيمش بازيکن ستاره ندارد و اردوي آماده‌سازي اين تيم نيز با مشکلات زيادي همراه بود، باعث شد تا ايران با سيستمي دفاعي در جام‌جهاني قرار گيرد.

قوچان‌نژاد از رفتن کي‌روش ناراحت است. او درباره رفتن کارلوس کي‌روش از تيم ملي ايران گفت: اگر اين مربي پرتغالي ايران را ترک کند، قطعا شکست خورده خواهيم بود. او سه سال است که در تيم ملي ايران مربيگري مي‌کند و شناخت خوبي از بازيکنان ايراني دارد. باور نمي‌کنم که او قرار است پس از جام‌جهاني ايران را ترک کند. او مربي خوب و بزرگي است و ماندنش در فوتبال ايران به سود فوتبال کشور خواهد بود.

سيستم فوتبال ايران در جام‌جهاني کاملا مشخص شده و آن هم اين که تمام بازيکنان پشت توپ قرار مي‌گيرند و سعي مي‌کنند مانع رسيدن بازيکنان حريف به محوطه جريمه ايران شوند. سيستم فشرده بازيکنان ايران در جام‌جهاني باعث شده است تا تيم‌هاي ديگر نتوانند به راحتي وارد محوطه جريمه ايران شوند. دريافت تنها يک گل از دو تيم نيجريه و آرژانتين مي‌تواند نشان دهد که ايران با مربي پرتغالي در اجراي سيستم دفاعي در جام‌جهاني موفق بوده است. نبايد فراموش کرد که خلاقيت هافبک‌ها و مهاجم ايران نيز در جام‌جهاني جالب توجه بوده است. دروازه‌بان آرژانتين در بازي با ايران توانست دو بار دروازه خود را نجات دهد و مانع گلزني بازيکنان ايراني شود. اين نشان مي‌دهد که ايران در جام‌جهاني روي به دفاع مطلق نياورده است و سيستم هوشمندانه‌اي را در جام جهاني دارد.»

تيم ملي ايران در سومين ديدار خود در جام جهاني بايد برابر بوسني و هرزگوين قرا گيرد. اين ديدار با ديدار آرژانتين و نيجريه همزمان است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/04/03 18:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن