تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802522512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات دومیدانی جام رمضان بانوان در قدس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
مسابقات دومیدانی جام رمضان بانوان در قدس برگزار شد
قدس - خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش و جوانان قدس از برگزاری مسابقات دو و میدانی جام رمضان بانوان این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری مسابقات ویژه بانوان برد و باخت نیست، بلکه این کار برای پر رنگ تر کردن حضور بانوان در میادین ورزشی است.



به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب آذربرا ظهر امروز در مسابقات دومیدانی بانوان قدس با عنوان جام رمضان اظهار داشت: با برگزاری چنین مسابقاتی تلاش می شود بانوان را به ورزش کردن و حضور در میادین ورزشی تشویق کرد.

وی افزود: اکثر بیماری های که گریبانگیر بانوان جامعه است در نتیجه عدم تحرک و بی توجهی به امر ورزش است، همچنین بیماری های روحی روانی نظیر افسردگی نیز با دوری از میادین اجتماعی و ورزشی در افراد و به خصوص بانوان به وجود می آید.

این مسئول، ورزش کردن همه افراد جامعه و به خصوص بانوان را برای داشتن جامعه ای سالم ضروی دانست و عنوان کرد: اگر توجه به ورزش  در دختران جامعه نهادینه شود، در آینده می توان امید داشت که مادران و در نتیجه جوانان سالم و برومندی در جامعه فعالیت کنند. آذربرا از برگزاری همایش پیاده روی بانوان با عنوان پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این همایش روز پنج شنبه با شرکت بانوان  از میدان قدس آغاز و در پایان به شبستان بهشت فاطمه ختم می شود، همچنین برای تشویق بانوان کارت های قرعه کشی بین شرکت کنندگان توزیع و به 10 نفر از شرکت کنندگان جوایز نفیسی از سوی اداره ورزش و جوانان اهدا خواهد شد. افتتاح باشگاه دو و میدانی در قدس نایب رییس هیات دومیدانی قدس به عنوان مسئول برگزاری این مسابقه به خبرنگار مهر اعلام کرد: این مسابقه در سه رده سنی نونهالان سنین 8 تا 12 سال، نوجوانان از 13 تا 18 سال و بزرگسالان از 18 سال به بالا برگزار شد. عفت میرزایی در توضیح رشته های این رقابت افزود: در رده سنی نونهالان و نوجوانان مسابقه دوی 100 متر و بزرگسالان در دوی 400 متر و پرتاب وزنه با یکدیگر به رقابت پرداختند. میرزایی از افتتاح باشگاه دومیدانی در شهرستان خبر داد و اعلام کرد: برگزاری این مسابقه به عنوان جشن افتتاح این باشگاه بود، شرکت کنندگان با پرداخت 50 هزار ریال ورودیه در مسابقه شرکت کردند. معاون امور بانوان اداره ورزش و جوانان قدس نیز در این زمینه با اعلام برگزاری یک دوره مربیگری و داوری مسابقات دو میدانی برای بانوان فعال در این رشته افزود: این دوره ها با حضور مدرسان اداره کل تربیت بدنی استان تهران در محل اداره ورزش و جوانان قدس، برگزار می شود.

نسرین زاهدی اضافه کرد: کلاسهای آموزش عملی نیز در باشگاه های ورزشی سطح شهر برگزار و طی فراخوانی از بانوان شهرستان های اطراف برای شرکت در این دوره ها دعوت شده و در پایان نیز گواهی به شرکت کنندگان از سوی اداره کل صادر می شود. زاهدی افزود: در این مسابقه 40 نفر از بانوان و دختران شهرستان شرکت کردند که به نفرات اول تا سوم رده ها و رشته های مختلف جایزه و حکم از سوی اداره ورزش و جوانان و هیات دومیدانی اهدا شد. شرکت کنندگانی که موفق به کسب رتبه های خوبی در این مسابقه شدند، با دعوت از آنها و انجام تمرینات مناسب زیر نظر مربی برای شرکت در مسابقات استانی آماده می شوند.


۱۳۹۳/۴/۳ - ۱۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن