تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکود ایجاد شده در بازار به نفع کسبه نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان خلیلی:
رکود ایجاد شده در بازار به نفع کسبه نیست
گرگان - خبرگزاری مهر: رییس اتاق اصناف استان گلستان گفت: رکودی که در بازار پس از هدفمندی یارانه ها ایجاد شده است به نفع کسبه نیست و امیدوار هستیم که قیمت ها بیش از پیش شکسته شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین خلیلی، بعد از ظهر سه شبنه در همایش اصناف استان گلستان که  با حضور هیات رییسه اصناف شهرستان های استان و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان برگزار شد، با بیان این که رکود بازار باید تبدیل به رونق اقتصادی شود تا همه از این رونق مطلوب به منافع اقتصادی برسند، اظهار کرد: نابسمانی وانت بارها سابقه طولانی در کشور ما دارد و اگر بتوانیم در سه تا چهار نقطه شهر این وانت بارها و دستفروش ها را ساماندهی کنیم بخشی از نابسامانی این وانت بارها حل می شود. وی تصریح کرد: اوقاف در استان زمین های زیادی دارد و می تواند چند هزار متر از این زمین ها را برای ساماندهی دستفروشان و وانت بارها اختصاص دهد تا مشکلات و ناهنجاری های زیادی که در حال حاضر در این زمینه با آن ر و به رو هستیم کمتر مشاهده شود و مردم با خیال راحت از این وانت بارها در مکان های معتبری خرید کنند. خلیلی در ادامه در خصوص بازارهای هفتگی گفت: فلسفه وجودی بازارهای هفتگی برای 50 سال قبل است و در حال حاضر بهتر است که این بازارها ساماندهی شود تا ضربه سوء استفاده برخی دستفروشان کمتر شده و ضربه کمتری به کسبه جزء وارد شود.


۱۳۹۳/۴/۳ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن