تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوشهر یک استان قرآنی است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بوشهر یک استان قرآنی است
استان بوشهر یک استان قرآنی است و ما باید جایگاه خودمان را در سطح کشور و بین الملل ارتقاع دهیم و این ظرفیت در استان ما وجود دارد.


سرهنگ نصرالله غزنوی گفت: از اول ماه رجب برنامه های هماهنگی جزء خوانی قرآن کریم را شروع کردیم و جلسات متعددی را با قاریان، حافضان و کارشناسان قرآن کریم و همچنین صدا و سیما داشته ایم که در رأس این جلسات دیداری توسط اعضاء ستاد جزء خوانی قرآن کریم با آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه در استان بوشهر داشتیم.معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: جلساتی هم جهت تأمین نواقصات سخت افزاری برنامه با استاندار داشتیم که با مساعدت هایی که توسط سردار جمیری فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صورت گرفت، نواقصات و موانع  برطرف شده و در حال حاضر هم نیروها در حال آماده سازی مقدمات مراسم هستند.وی ادامه داد: هماهنگی هایی با دستگاه های فرهنگی مانند سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه صورت گرفته و سازمان ارشاد اسلامی جهت مساعدت و همکاری داده است. 

غزنوی در خصوص زمان افتتاحیه مراسم ابراز داشت:امیدواریم که قبل از ورود به ماه مبارک رمضان اقدامات اولیه و آماده سازی های لازم صورت بگیرد و در روز پنج شنبه 5 تیر ماه مراسم افتتاحیه را با حضور شخصیت های قرآنی، کشوری و بین المللی برگزار بکنیم.وی بیان داشت: ما در نظر داریم غیر از بحث جزء خوانی قرآن کریم که سعی و تلاش شده به صورت محتوایی به آن پرداخته شود به مسابقات قرآنی که به صورت روزانه برگزار می شود بپردازیم و هدف ما از برگزاری این مسابقه آشنایی با مفاهیم و ترجمه ی قرآن کریم است. از برنامه های جانبی دیگر هم می توان به نمایشگاه قرآنی که توسط اداره ی ارشاد اسلامی در سالن نگارخانه ی 9 دی برپا خواهد شد اشاره کرد.معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) افزود: تفسیر قرآن کریم و شأن نزول آیات توسط کارشناسان قرآنی و روحانیت معزز قبل از تلاوت شروع تلاوت قرآن کریم یکی دیگر از  برنامه های فرهنگی است که در صدد برگزاری آن طی ماه مبارک رمضان هستیم. 

وی تاکید کرد:انتظار و توقعی که مجموعه و عزیزان در ستاد از مسئولین استان دارند این است که مسئولین در این برنامه مشارکت داسته باشند و در این امر خیر سهیم باشند.نصرالله غزنوی در پایان افزود: استان بوشهر یک استان قرآنی است و ما باید جایگاه خودمان را در سطح کشور و بین الملل ارتقاع دهیم و این ظرفیت در استان ما وجود دارد. استان بوشهر استانی قرآن دوست و در خدمت قرآن است و انشاءالله ما بتوانیم با برگزاری این برنامه ها رسالت و دینی که بر عهده ما گذاشته شده است را ادا کنیم.




تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن