تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802666040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می‌توانم در سه جام جهانی دیگر بازی کنم/ عقل حکم می‌کند کی‌روش را نگه داریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال بختیار رحمانی مطرح کرد:
می‌توانم در سه جام جهانی دیگر بازی کنم/ عقل حکم می‌کند کی‌روش را نگه داریم
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش یک مربی معمولی نیست و عقل حکم می‌کند که او را در تیم ملی ایران حفظ کنیم.



به گزارش خبرگزاری مهر، بختیار رحمانی در گفتگویی مفصل با سایت باشگاه فولاد درباره عملکرد تیم ملی در برزیل، جدایی بازیکنان فولاد و شرایطش برای فصل آینده صحبت کرده است که بخشی از این مصاحبه در زیر می‌آید: * این درست است که خاص ترین تجربه یک بازیکن حضور در مسابقات جام جهانی است؟
خوب در وهله اول خدا را شكر مي‌كنم كه اينجا (برزیل) هستم، واقعا اينجا بودن يك روياي بزرگ برای هر فوتباليست است چرا که همه این افراد جزو برترین‌ها هستند. تیم‌ها، بازیکنان ،شیوه برگزاری مسابقات و خیلی چیزهای دیگر که خيلي خوب است. جام جهانی برزیل برای من یک آغاز است و از اینکه در این سن توانستم به این سطح برسم واقعا خوشحالم. معتقدم که اگر خدا یاری کند و بتوانم در فوتبالم این پیشرفت را ادامه دهم می‌توانم تا 3 جام دیگر هم شانس پوشدن پیراهن تیم ملی ایران را داشته باشم. * فکر مي‌کردي یک روز در بالاترین رقابت‌های فوتبال جهان و در کنار بازیکنان تیم ملی با خاص‌ترین چهره‌های حال حاضر فوتبال از جمله مسی، دی ماریا، ایگوائین و ... رقابت داشته باشی؟
واقعا این یک تجربه بزرگ و خیلی خاص بود. از اینکه آقای کی‌روش برای من ارزش قائل شدند و اینجا هستم خیلی تشکر می‌کنم. جام جهانی فوتبال برای من یک رویا بود. در ابتدای حضورم در سطح ملی قرار دارم و سعی می‌کنم با برنامه ریزی دقیق، این افتخار را تکرار کنم. در طول مدت حضورم در اردوی تیم ملی و بخصوص اردوها به نکات جدیدی دست یافته‌ام و شرایط جدیدی تجربه کردم و معتقدم که حضور بازیکنان جوان و آینده دار در تیم ملی باعث پیشرفت آنها می‌شود که در آینده می‌توان از آنها بهره برد. * در بازی با آرژانتین چطور؟ از نگاه کارشناسان، ایران یکی از بهترین بازی‌های خودش را مقابل تیم‌های بزرگ جهان انجام داد. دلیل این موفقیت را چه می‌دانید؟
خب قبل از شروع بازي به جرات ميتوانم بگویم كه فقط خود آقاي كي‌روش مي دانست ما مي‌توانيم اينطور بازي كنيم. او به ما این موضوع را یاد داد. همه ديدند كه آرژانتين حرفي براي گفتن نداشت. روز بازي و بخصوص نيمه دوم خيلي بهتر شديم. هرچي بازي به جلو رفت ما بهتر شديم.

* به عنوان بازیکن تیم ملی نظرت درباره جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی بعد از جام جهانی چیست؟
این موضوع ناراحت کننده است. نمي‌دانم آقاي كي‌روش در ایران می‌ماند یا خیر ولي واقعا بايد همه ايران خواستار اين باشد كه كي‌روش قراردادش را تمدید کند. او یک مربی معمولی نیست و در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور داشته است. عقل حکم می‌کند که او را حفظ کنیم. مطمئن باشید همین الان خیلی از کشورهای مطرح دنبال کی‌روش هستند. من فكر می‌كنم براي بعد از جام جهاني اولين كاري كه بايد انجام بدهند این است که كي‌روش را حفظ کنند چون اگر وی در ایران بماند، خودش همه چيز را درست مي‌كند و با این شیوه می‌توانیم پس از سال‌ها به قهرمانی (آسیا) برسیم. در حال حاضر تیم شکل بسیار خوبی به خود گرفته و نباید به راحتی از این همه پیشرفت چشم بپوشیم. کی‌روش یک سرمایه بزرگ برای فوتبال ایران بوده و به ما اعتبار و ارزش داده است.  * نظرت درباره بازی با بوسنی چیست؟
 انشاءالله این بازی را می‌بریم و صعود می‌کنیم. من قبلا هم گفته بودم که بازی‌های سختی را پیش رو داریم. بازیکنان همه تلاش می‌کنند و هدفمان باید این باشد که به مراحل بالاتر صعود کنیم. با این هدف می‌توانیم نتیجه بگیریم. از مردم هم می‌خواهم که دعاکنند تا به هدفمان برسیم. * باشگاه فولاد خوزستان چه جایگاهی در موفقیت‌های بختیار داشته است؟
من همه چيز را مديون فولاد و هواداران این باشگاه هستم. من با فولاد به اينجا رسيدم و از اين كه بازيكن فولادم به خودم مي بالم، اين را هم بگویم که دیگر نمي‌گذارم فولاد بازيكني بخرد كه فقط یک نيم فصل بخواهد بازی کند. * منظورت بازیکن خاصی است؟
من می‌گوم بايد آرزوي هر كسي باشد كه در فولاد بازي كند. به آقاي دهكردي (مدیرعامل باشگاه فولاد) گفتم جلوی هر بازیکنی که مي‌خواهد از فولاد جدا شود را نگیرید چون در اهواز آنقدر جوان خوب داریم که نیازی به شخص خاصی نباشد. * عبدالله کرمی هم از تیم جداشد. شما با هم رابطه خیلی خوبی داشتید.
از این موضوع خیلی ناراحت شدم. عبدالله بازيكني بود كه وقتي از زمين بيرون مي‌رفتم بازوبند رو با تمام وجودم به او مي‌دادم. فكر نمی‌كنم تیمی که رفته آنقدر پول داده باشد كه آدم به همه اين چیزها پشت كند! من هنوز اميد دارم عبدالله به اهواز برگردد!


۱۳۹۳/۴/۳ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن