تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست افراد زیاده خواه در ورزش را کوتاه می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل ورزش و جوانان البرز: دست افراد زیاده خواه در ورزش را کوتاه می کنیم کرج-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: دست افراد زیاده خواه را در ورزش این استان کوتاه خواهیم کرد.


ˈرضا گل محمدیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درسال های گذشته و در زمان مدیریت های قبلی، اداره کل ورزش و جوانان محل برو بیای افراد زیاده خواه و چسبیده به ورزش بود که آسیب زیادی نیز به ورزش استان وارد کرد.
وی اظهار کرد: من در تلاش هستم با این گونه افراد و گروه ها برخورد کنم و باید بگویم بعد از حضور من در راس ورزش استان دست این گونه افراد از ورزش کوتاه شد و این نوید بخش روزهای خوبی برای ورزش خواهد بود.
وی گفت: در این راه هیچ هراسی ندارم و به کسی باج نخواهم داد حتی اگر به قیمت رفتن من از اداره کل ورزش و جوانان تمام شود، برای موفقیت ورزش از تمام امکانات استفاده خواهم کرد و برای ماندن تن به ذلت نخواهم داد.
گل محمدی با بیان اینکه بعد ازآمدنم به اداره کل ورزش و جوانان البرز، راه نفوذ افراد زیاده خواه در این اداره کل بسته شده است ، ادامه داد: البته دراین مدت فشارهای زیادی را متحمل شده ام.
وی بیان کرد: من وابسته به کسی نیستم و 29 سال صادقانه در این منطقه به عنوان مدیر حضور داشته ام و سبقه سیاسی من را همه می دانند ، وام دار کسی نیستم و به همین دلیل نیز جلوی کسی سر خم نخواهم کرد و پا روی اصولم نخواهم گذاشت و تنها برای اعتلای ورزش استان تلاش می کنم.
***30 میلیارد تومان از طریق سرمایه گذارها جذب ورزش البرزشده است
گل محمدی در بخش دیگراز سخنانش گفت: در چهارماه گذشته هیچ اعتباردولتی به ورزش البرز تزریق نشده اما تلاش کرده ایم با راهکارهای مختلف چرخ اداره کل ورزش استان را بچرخانیم و درماه های آینده هفت پروژه ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: از طریق جذب سرمایه گذار 30 میلیارد تومان به ورزش البرز تزریق خواهد شد که این مهم می تواند تحول خوبی در زیر ساخت های ورزشی البرز ایجاد کند و صرف اتمام پروژه های نیمه تمام شود.
گل محمدی بیان کرد: امسال حدود چهارمیلیارد تومان بودجه جاری به این اداره کل اختصاص یافته که ورود این 30 میلیارد یعنی بودجه 10 سال این اداره کل می تواند جهش خوبی برای ورزش استان باشد.
***ساختار اداری دست ما را برای تغییرات بسته است
وی در خصوص تغییرات در حوزه معاونان اداره کل ورزش و جوانان البرز گفت: تغییرات حتما نباید در جابجایی افراد باشد ، از بعد از حضور من دست افراد زیاده خواه و افزون طلب و نفوذ آدم ها در این اداره تغییر کرده که به نظر من این مهمترین تغییرات انجام شده است.
وی ادامه داد: برای تغییرات من چندین فاکتور را در نظر می گیرم ، یکی ضعیف بودن افراد در کاری که انجام می دهند و دیگری پیدا کردن فرد قوی تر برای حضور در آن جایگاه است.
وی افزود: متاسفانه ساختار اداری این اداره کل نیز دارای اشکال است که امیدواریم بتوانیم با کمک وزارت ورزش و جوانان این مهم را برطرف سازیم و به راحتی کار خود را از قبیل تغییرات در حوزه های مختلف انجام دهیم. ک/3
7422/ 691

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن