تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهریان: سرخابی تنها مختص آقایان نیست/ درباره ماندن کی روش نظر می دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهریان: سرخابی تنها مختص آقایان نیست/ درباره ماندن کی روش نظر می دهم تهران - ایرنا - معاون امور ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان با تصریح بر اینکه باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس تنها مختص آقایان نیست، گفت: توقع داریم ورزش زنان از سوی این دو باشگاه به صورت ویژه حمایت شود.


رباب شهریان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره حمایت مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای توسعه ورزش زنان اظهار داشت: طی صحبت هایی با مدیران عامل این دوباشگاه توقعات حوزه ورزش زنان را در میان گذاشتم.
شهریان با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس تنها مختص آقایان نیست بلکه زنان را هم شامل می شود، افزود: توقع ما این است که از ورزش زنان در رشته های مختلف و حتی قهرمانی حمایت مالی شود.
وی با ذکر این نکته که ورزش در جذب حامی مالی برای ورزش زنان مشکل اساسی دارد، گفت: یکی از مهمترین راه های برطرف کردن مشکل جذب حامی مالی در ورزش زنان همکاری این باشگاه ها و به واسطه توان آنان است.
معاون وزیر ورزش در عین حال اظهار داشت: با توجه به پیشینه کاری و مدیریتی افشارزاده و رحیمی در ورزش و حمایت آنها از ورزش زنان، قرار است در بخش راه اندازی رشته ها مختلف ورزشی زنان اقداماتی صورت گیرد.
شهریان افزود: ما به دنبال این نیستم که رقم خاصی از اعتبارات حامیان مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس را برای رشته فوتبال و فوتسال زنان دریافت کنیم، بلکه به دنبال حمایت کامل این باشگاه ها از رشته های ورزشی زنان هستیم.

** اگر نیاز باشد درباره ماندن کی روش نظر می دهم
شهریان در ادامه این گفت و گو درباره تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی و مدیریت کی روش اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار توانستند بازی بسیار خوب و حرفه ای به نمایش بگذارند و از طرفی مدیریت کی روش بود که نشان داد؛ مربی توانمندی است و دنیا باور کرد که نقش مربی تا چه اندازه می تواند روی بازیکنان تاثیر داشته باشد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما درباره ماندن کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی با وزیر ورزش رایزنی کردید یا خیر؟، گفت: به طور اختصاصی مطرح نکردم اما اگر این موضوع در شورای معاونان وزرات ورزش و جوانان مطرح شود، صحبت و حمایت می کنم.

**مدیریت دو درصدی زنان در هیات های استانی
معاون وزیر ورزش اعلام کرد :طی مکاتبه هایی که از سوی این وزراتخانه با اداره کل های استان درباره اصلاح ساختار و تشکیلاتی مسوول ورزش زنان استانها صورت گرفته است، قرار شد زنان به عنوان مدیرکل و مشاور مدیر در استانها ابلاغ بگیرند که البته در اکثر استانها این اتفاق رخ داد.
وی تصریح کرد: بر این اساس خانم ها می توانند در تمامی جلسات تصمیم گیری و سیاست گذاری ورزش استان ها نقش داشته باشند.
شهریان در ادامه به ضرورت اصلاح اساسنامه ها فدراسیون های ورزشی به عنوان یکی از چالش های موجود در ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی 9 سال اخیر در اساسنامه در مورد جایگاه زنان در فدراسیون ها اجحاف شده است.
وی همچنین به دو چالش اساسی در استانها هم اشاره کرد و گفت: مسوولین ورزشی زنان استان ها توقع دارند به عنوان معاون مدیر کل در استان فعالیت کنند که این موضوع یکی از چالش های عمده است و دیگر اینکه در بخش هیات های استانی بحث سمت های بلاتصدی در بخش ورزش زنان وجود دارد که هنوز جایگزین نشده است.
وی افزود که این موارد در نشست روز گذشته با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد و به دنبال آن هستیم که این موارد را اصلاح کنیم.
معاون وزیر ورزش افزود: یکی از توقعات جامع زنان بکارگیری از آنها در هیات های استانی است که متاسفانه تنها 2 درصد از رییسان هیات های استانی را خانم ها مدیریت می کنند .
وی تصریح کرد به دنبال آن هستیم از حضور حداکثری زنان در هیات های استانی و فدارسیون ها استفاده کنیم.
ورزشی**9250**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن