تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کاراته دانشجویان در کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کاراته دانشجویان در کرمان کرمان - ایرنا - ˈالهه رضا زادهˈ پس از کسب مدال برنز در رقابت های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان به میزبانی مونته نگرو روز سه شنبه به کرمان بازگشت.


به گزارش ایرنا، وی در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسوولان بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران ورزشی و ورزش دوستان قرار گرفت.
این بانوی ورزشکار در حاشیه آیین استقبال در گفت و گو با ایرنا گفت: در رقابت های کاراته دانشجویان جهان در شهر بار کشور مونته نگرو که تیم ایران برای نخستین بار شرکت کرده بود، موفق به کسب مدال برنز در بخش کمیته تیمی شدم.
رضا زاده ادامه داد: با ورزشکارانی از کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه و مصر رقابت کردیم و سطح این رقابت ها بسیار بالا بود.
وی تصریح کرد: مربیان تیم ملی قبل از آغاز این رقابت ها اهمیت آن را به ما گوشزد کرده بودند و می دانستیم کسب مدال در این مسابقات بسیار مهم است و به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام دادیم.
قهرمان کرمانی کاراته جهان، گفت: بهترین ورزشکاران کشورهای اروپایی در این رقابت ها حضور داشتند و حضور تیم ایران در این رقابت ها کمک بسیاری به کسب تجربه و آنالیز و ارزیابی ما از سایر ورزشکاران جهان کرد.
وی اظهار کرد: پس از این رقابت ها تیم ایران خود را برای لیگ جهانی کاراته که یک ماه آینده در ترکیه برگزار می شود آماده می کند و پس از آن یک دوره رقابت انتخابی تیم ملی برای انتخاب تیم منتخب ایران برای شرکت در مسابقات کاراته جهانی بانوان (آبان ماه در آلمان)، برگزار می شود.
رضا زاده که متولد سال 1366 است، گفت: در ورزش کاراته و در بخش قهرمانی به طور معمول تا 30 سال می توان به فعالیت حرفه ای پرداخت که با این روال سه سال دیگر می توانم کار کنم و امیدوارم بتوانم مدال های بیشتر و ارزشمندتری را برای ایران و استان کرمان کسب کنم.
وی کاراته را از سال 78 آغاز کرد و تاکنون شش مدال را در رقابت های مختلف بین المللی به همراه تیم ملی ایران بدست آورده که مدال نقره لیگ جهانی، مدال نقره کشورهای اسلامی، مدال برنز رقابت های جام وحدت و دوستی و مدال برنز جام باشگاه های آسیا از جمله آنهاست.
تیم کاراته دانشجویان ایران در نهمین دوره رقابت های کاراته دانشجویان جهان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز، نخستین بار نایب قهرمان شد و تیم ژاپن عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان جهان با حضور 319 کاراته کا از 47 کشور از 28 خرداد تا یکم تیر جاری در مونته نگرو برگزار شد.ک/3
7443/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن