تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814747745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همشهری در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه همشهری روز سه شنبه عنوان های «پرواز با بلیت شناور» و «روایت ساختگی رسانه های غربی از عراق» را برای صفحه نخست برگزید.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان پرواز با بلیت شناور اختصاص داد و عنوان کرد: با آغاز آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، ایرلاین ها نرخ های جدید خود را براساس خدمات مختلف، متنوع ساخته اند تا حق انتخاب مشتری برای دریافت بلیت بسته به زمان پرواز، شرکت هواپیمایی و کلاس های جدید پروازی، افزایش یافته باشد. بررسی میدانی از اعمال نرخ های جدید نشان می دهد که به طور کلی شرکت های مشهور و باسابقه هواپیمایی نرخ بلیت های خود را نسبت به نرخ های مصوب گذشته افزایش داده اند و شرکت هایی که شهرت آنچنانی ندارند، برای جذب مشتری اقدام به کاهش نرخ نسبت به قیمت های مصوب کرده اند. البته آزادسازی نرخ بلیت هواپیما از سوی سازمان هواپیمایی با ضوابطی خاص برای ایرلاین ها اعمال شده است.
روزنامه همشهری در تیتر دیگری با بازتاب موضوع روایت ساختگی رسانه های غربی از عراق، آورده است: انتخاب کلمات، یعنی انتخاب موضع. نویسنده، گوینده و روایت کننده، با انتخاب کلماتش، سو، جهت و نسبتش را با موضوع مشخص می کند. این اصل بدیهی را بسیاری در تعاملات عادی خود تجربه کرده اند. رسانه هم از این اصل بهره می گیرد و گاه با همین انتخاب کلمات، می تواند روایت مخصوص به خودش را که می تواند با واقعیت ماجرا فاصله داشته باشد، به مخاطب عرضه کند. این کاری است که برخی رسانه های غربی و عربی این روزها در روایت ماجرای عراق می کنند. برخی رسانه های غربی و عربی در انتشار خبر پیشروی های گروه داعش در عراق، عمدتا از عبارت شبه نظامیان سنی یا پیکارجویان سنی استفاده می کنند. برخی رسانه ها همچون شبکه عربستانی العربیه، از این هم فراتر رفته و گروه داعش را، ناراضیان سنی خوانده اند.
قدردانی مدیران مطبوعات از رییس مجلس، تیتر دیگر این روزنامه است. گروهی از مدیران مسوول مطبوعات کشور از تلاش های رییس مجلس برای حذف مالیات بر ارزش افزوده قدردانی کردند. در بخشی از این نامه آمده است: برادر گرانقدر جناب آقای دکتر لاریجانی، قدم نهادن در مسیر اعتلای ایران اسلامی وجهه همت فرهیختگان و انسان های والایی است که با صداقت و اخلاص منشا خدمات و توفیقات بی نظیری برای این مرز و بوم بوده و هستند و مدیران فرهیخته و خردمندی چون جنابعالی که همواره به نقش بی بدیل فرهنگ در پیشرفت کشور باور داشته اند.
روزنامه همشهری با انعکاس عنوان 500 اتوبوس دیگر به خیابان های تهران می آیند، افزود: با نزدیک شدن به ماه رمضان، شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به روزه داران درآمده باش کامل قرار گرفت. پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان تصریح کرد که با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و تیر ماه، خدمات رسانی بهتری باید به شهروندان صورت گیرد. در همین راستا اقداماتی انجام شده که از آن جمله آماده باش کامل به تمام نیروها به ویژه آماده سازی 500 دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی در بعد از ظهرهاست تا از این طریق برای شهروندان سهولت تردد فراهیم آید.
این روزنامه در تیتر دیگری موضوع تلاش برای حذف میراث فرهنگی از تورهای جام جهانی را برجسته کرد و نوشت: ماجرای تورهای جام جهانی اکنون خبرساز شده که حتی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی نمی تواند ناراحتی خود را از خبرهای منتشر شده و در مورد تورهای جام جهانی و اظهارنظرهای برخی همکاران سابق وزارت خارجه پنهان کند. وی گفت که گران ترین تور فروخته شده 25 میلیون تومان بوده نه 60 میلیون تومان.
**9128**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن