تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814747231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتماد در یک نگاه تهران- ایرنا- «فرمانداران همسو انتخاب می کنیم» و «دادگاه احمدی نژاد در «وقت تنفس»» مهمترین عنوان هایی که روزنامه اعتماد روز سه شنبه در صفحه نخست بازتاب داد.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان فرمانداران همسو انتخاب می کنیم اختصاص داد و نوشت: هرچند که وزیر کشور ترجیح می دهد از سیاست نگوید اما مساله فرماندارانی که فرمان نمی برند، معضل جدی وزارت کشور در ماه های اخیر شده بود. با این وجود پس لرزه های عملکرد این فرمانداران آنقدر بالاگرفت که کار به نشست خبری رییس جمهور نیز کشیده شد؛ نشستی که در آن روحانی به وزیر کشور دستور داد فرمانداران غیرهمسو با سیاست های دولت را برکنار کند. عبدالرضا رحمانی فضلی نیز روز گذشته به اعتماد وعده داد که فرمانداران همسو با دولت را انتخاب کنند و بر شرط قرابت فرمانداران به برنامه های دولت نیز توجه جدی داشته باشند.
روزنامه اعتماد خبر دادگاه احمدی نژاد در «وقت تنفس» را مطرح کرد و آورد: هنوز پرونده هشت سال ریاست محمود احمدی نژاد در دولت بسته نشده بود که پرونده دیگری برای وی باز شد؛ شکایت علی لاریجانی رییس کمیسیون اصل 90 مجلس و یک شاکی خصوصی از او. قرار بود جلسه اول دادگاه پنج آذر 92 تشکیل شود، قاضی پرونده گفته بود که حضور احمدی نژاد در دادگاه ضروری است. احمدی نژاد اما این حضور را چندان ضروری ندانست و در دادگاه حاضر نشد. جلسات بعدی هم به همین منوال ادامه پیدا کرد و تا حالا که هفت ماه می گذرد هنوز پای محمود احمدی نژاد به جلسه دادگاه نرسیده است.
این روزنامه با بازتاب عنوان هرگز به مردم و سرزمینم پشت نکردم نوشت: مراسم اهدای مدال شوالیه هنر و ادبیات به محمدرضا شجریان خواننده و موسیقی دان در اقامتگاه برونو فوشه سفیر کبیر فرانسه در تهران برگزار شد. در این آیین شجریان گفت: خوشحالم که در همه زندگی ام هرگز به مردم کشورم و سرزمینم پشت نکردم، در کنارشان بودم، برای آنها تلاش کردم و خواهم کرد.
روزنامه اعتماد خبر دنبال راهکار برای فعال کردن حزب اعتماد ملی هستیم را برای گفت و گو با رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی برگزید و آورد: منتجب نیا اما به آینده حزبی که همین روزها 10 ساله می شود امیدوار است. امیدش به فضای جدید کشور است و تاکید می کند که با برنامه به صحنه سیاسی کشور بازمی گردند. برنامه می ریزند و دنبال راهکار هستند. اعتماد ملی ها حالا هم انگیزه دارند و هم هدف. این بار با درس هایی که از سال های اخیر گرفته اند، می آیند تا همواره با اتحادهایشان شیرینی رقم بزنند.
این روزنامه موضوع برق هسته یی از امروز در خانه های مردم را انعکاس داد. بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی از اتصال یک هزار مگاوات برق هسته یی به شبکه برق کشور تا امروز خبر داد. ظاهرا از 2 روز پیش مقدمات این کار فراهم شده است و حالا از امروز برق هسته یی وارد خانه مردم می شود. وی دیروز همچنین اعلام کرد که اگر تحریم ها برداشته شود ایران حاضر است پروتکل الحاقی را بپذیرد.
**9165**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن