تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814747985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آرمان در یک نگاه تهران- ایرنا- «واریز پول ها به حساب شخصی» و «برای رییس صداوسیما متاسفم» مهم ترین خبرهای روزنامه ی آرمان در روز سه شنبه است.


این روزنامه عنوان واریز پول ها به حساب شخصی را به تیتر یک اختصاص داد و نوشت: عضو هیات تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور در مجلس با انتقاد از عدم برگزاری جلسات این هیات گفت: بر اساس مدارک پرونده، حساب های شخصی برای برخی مدیران باز شده بود و درآمد ستاد حمل و نقل سوخت به حساب های شخصی واریز شده است. امید کریمیان ادامه داد: براساس قانون ستاد مدیریت حمل ونقل باید یارانه ای را که دریافت می کرد برای نوسازی ناوگان حمل ونقل اختصاص دهد که یارانه موردنظر به حساب های شخصی واریز شده و برای اهداف موردنظر تخصیص نیافته است. وی ادامه داد: متاسفانه بدون اینکه نتیجه این تحقیق و تفحص اعلام شود عملا این پرونده مختومه شده است. دی ماه 91 تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور از سال اول اجرای برنامه چهارم توسعه تا مردادماه 1391 به تصویب رسید اما با گذشت حدود 18 ماه از تصویب این تحقیق و تفحص هنوز نتیجه آن از تریبون صحن علنی مجلس قرائت نشده است.
روزنامه ی آرمان عنوان برای رییس صداوسیما متاسفم را انعکاس داد و نوشت: دیروز رییس دستگاه قضایی در حاشیه مراسم تجدیدمیثاق با آرمان های امام راحل در جمع خبرنگاران گفت: درست نیست صداوسیما حیاط خلوت افراد خاصی شود و عوامل برنامه ای دست به دست هم دهند تا قوه ای را محاکمه کنند. آیت ا... آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: البته ما از صداوسیما گله داریم زیرا برخی از برنامه های صداوسیما صددرصد تخریبی بود. برنامه های یکجانبه و محاکمه قوه قضاییه بدون حضور طرفین که بعضا عناوین مجرمانه دارد، صحیح نیست. وی تصریح کرد: درست نیست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حیاط خلوت افراد خاصی شود. در همه دستگاه ها ممکن است مشکلات وجود داشته باشد اما قضاوت ها باید عادلانه باشد نه اینکه در برنامه ای مجری، تهیه کننده و مدیر شبکه دست به دست هم داده تا قوه ای را محاکمه کنند. وی با اظهار تاسف برای رییس سازمان صداوسیما، گفت: برای رییس سازمان صداوسیما متاسفم که این گونه عمل می شود؛ بنابراین باید برای رفع مشکلات همدلی صورت گیرد. عالی ترین مقام دستگاه قضایی ادامه داد: این صحبت های ما شبیه خطبه شقشقیه است. وی گفت: در هفته قوه قضاییه برنامه های خوبی داریم و ما صدای مردم را می شنویم و این گونه نیست که به حرف های آنان بی اعتنا باشیم. ما از مشکلات اطلاع داریم و امیدواریم که خدا به ما کمک کند.
نامه 4هزار پزشک به روحانی تیتر دیگر این روزنامه است. بیش از چهارهزار چهره های سرشناس و برجسته حوزه سلامت در کشور ازجمله متخصصان بیماری های ریه و ‏سرطان، اپیدمیولوژی، مسوولان سابق ارشد حوزه سلامت، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کشور طی نامه ای خطاب به رییس جمهور، ضمن ابراز ‏نگرانی از مصرف بی رویه قلیان در کشور و سونامی سرطان ناشی از آن در خواست کردند تا بر اساس قوانین موجود ‏جلوی گسترش روزافزون این پدیده خانمانسوز گرفته شود.‏ پیش از این نیز بسیاری از پزشکان با اشاره به این که سرطان دهان ششمین سرطان شایع در جهان است، نسبت به شیوع این سرطان در ایران به دنبال استعمال دخانیات اعم از سیگار، قلیان و پیپ هشدار دادند. در نامه ای که پزشکان به رییس جمهور نوشته اند، آمده است:«سرعت رشد ابتلا به سرطان در کشور به شکل قابل توجهی افزایش یافته است و کشور ما ‏بالاترین ‏روند رشد ابتلا به سرطان را در ‏دنیا داراست، 30 تا 35 درصد علت سرطان ها به عوامل خطری بازمی گردد که ‏علت اصلی آن ‏دخانیات است و 30 درصد مرگ های ناشی از سرطان مستقیما با ‏دخانیات در ارتباط است.
روزنامه ی آرمان با برجسته کردن عنوان بنزین آلوده گردش مالی خوبی برای پتروشیمی ها داشت، نوشت: «جمهوری اسلامی ایران در پی تشدید تحریم ها طرحی فوری را اجرایی کرد که به دنبال آن در هفته جاری از واردات بنزین خودکفا شد». این خبر که در دولت احمدی نژاد از سوی وزیر نفت آن دولت یعنی مسعود میرکاظمی اعلام شد در دقایق نخست خنده بر لب رانندگان و آنهایی آورد که در طول روز بسیار از وسایط نقلیه استفاده می کردند اما همان زمان آگاهان به بحث تولید بنزین بهت زده شدند و این سوال در ذهن آنها شکل گرفت که چطور توانستیم به خودکفایی بنزین برسیم؟ رییس جمهور وقت یعنی محمود احمدی نژاد بعد از انتشار وسیع این اخبار و نگرانی که در جامعه اوج گرفت، یکباره اعلام کرد، ما در تولید بنزین در داخل کشور خودکفا شده ایم، چنان خودکفا شده ایم که ایران امروز یکی از صادرکنندگان بنزین شده است. اما این خوشحالی چندان به درازا نینجامید و چند ماه از این اخبار خوش نگذشته بود که آلودگی هوای تهران موضوع روز شد... آرام، آرام شایع شد، بنزین مصرفی، بنزین تولیدی پتروشیمی است و میزان «بنزن» در آن بالاتر از استاندارد است. مصرف چنین بنزینی هم خودرو را از کار می اندازد و هم برای سلامتی جامعه مضر است. معصومه ابتکار در قامت رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رییس جمهور با آرمان به گفت وگو پرداخت. او معتقد است با روندی که در پیش گرفته شده بار دیگر شاهد آسمان آبی در پایتخت و سایر نقاط کشور خواهیم بود. به گفته ابتکار ترکیبات خطرناک بنزینی که به گفته دولت قبل حاصل خودکفایی است، صدماتی به مردم وارد کرده است.

**م.ش**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن