تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802199028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته بیماران صعب‌العلاج اجرایی نشده است/ مردم دیگر نگران هزینه‌های درمان نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بسته بیماران صعب‌العلاج اجرایی نشده است/ مردم دیگر نگران هزینه‌های درمان نیستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بسته بیماران صعب‌العلاج به علت پیچیدگی طرح هنوز اجرایی نشده است گفت: طرح تحول نظام سلامت سبب شده مردم دیگر نگرانی از بابت هزینه‌ها نداشته باشند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانعلی جعفریان آخرین وضعیت اجرای طرح تحول سلامت در تهران و مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه را تشریح کرد. وی گفت: بسته‌های طرح تحول سلامت شامل کاهش پرداختی بیماران و تأمین همه ملزومات بیماران توسط بیمارستان، ارتقاء ویزیت، متخصص مقیم، ارتقای خدمات بستری (هتلینگ) و ترویج زایمان طبیعی در خرداد عملیاتی شد و در تمام بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران به اجرا درآمد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: حاصل تلاش مستمر همکاران ما در تمام سطوح اعم از ستادی و محیطی و فعالیت بی‌وقفه گروه پزشکی، گروه پرستاری، پرسنل بیمارستانی و کارکنان پشتیبانی اجرای این طرح بزرگ و تأثیرگذار در کیفیت خدمات درمانی به نحو مطلوب بود. وی یادآور شد: این طرح که بر مبنای یک تغییر نگرش در ارائه خدمات است برای جبران خللی که در طول سال‌ها به علت عدم تأمین منابع در این عرصه روی داده تهیه شده است و علیرغم پیچیدگی‌های متعدد به خصوص در بیمارستان‌های بزرگ و ارجاعی دانشگاه با موفقیت در حال اجراست. جعفریان به مشکلات اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: روشن است که مشکلاتی در این مسیر وجود دارد و مواردی برخلاف دستورالعمل‌های ابلاغی اتفاق می‌افتد که باید آنها را اصلاح کرد اما خوشبختانه تعداد این موارد نسبت به مراجعات بسیار محدود است. به گفته وی، اجرای این طرح باعث شد که عموم بیماران در زمان بستری نه برای تأمین ملزومات نگران باشند و نه دغدغه هزینه‌های درمان را داشته باشند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تأکید کرد: این هدفی است که سال‌ها نظام سلامت آرزوی دستیابی به آن را داشت. البته بسته بیماری‌های صعب‌العلاج با توجه به پیچیدگی‌های بیشتر هنوز اجرایی نشده و طبعاً ارائه خدمت به این گروه از بیماران هنوز با مشکلاتی روبه‌رو است. وی با اشاره به بسته بهداشت طرح تحول نظام سلامت گفت: اهمیت بهداشت در ارتقای سلامت بر کسی پوشیده نیست اما عملیاتی کردن این هدف موضوعی پیچیده و مشکل است که قسمت عمده‌ای از آن هم به عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت بر می‌گردد. جعفریان افزود: امیدوارم طرح تحول بهداشت بتواند حرکت جدیدی در عرضه خدمات بهداشت و سلامت برای مردم در پی داشته باشد که البته با توجه به ماهیت کار و نقش عمده مردم در ارتقاء سلامت که در شعار خود مراقبتی نهفته است زمان بر خواهد بود. وی تصریح کرد: مردم باید بدانند که عواملی مانند چاقی، مصرف سیگار، مصرف زیاد نمک، مصرف اندک میوه و سبزی و کم تحرکی از علل عمده بیماری‌های منجر به مرگ هستند و باید برای کاهش این عوامل تلاش کنند.

منبع: خبرگزاري فارس




تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن