تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816312184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه کاربرد فوق العاده از وب کم که تا به حال نمی‌دانستید!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سه کاربرد فوق العاده از وب کم که تا به حال نمی‌دانستید!
وب کم شاید یکی از سخت افزارهای بسیار کم کاربرد در رایانه و لپتاپ است و دلیل اصلی آن این است که این سخت افزار کاربرد اصلی خود را در تماسهای تصویری آنلاین میبیند که آن هم به دلیل سرعت خوب اینترنت به خصوص برای کاربران ایرانی چندان کارایی ندارد! اما با این حال ما سه راه متفاوت را به شما نشان میدهیم تا از این عضو تنبل بیشتر کار بکشید!
کد خبر: ۴۱۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ - 24 June 2014



سه استفاده جالب از وب کم که تا به حال نمی‌دانستید!
وب کم شاید یکی از سخت افزارهای بسیار کم کاربرد در رایانه و لپتاپ است و دلیل اصلی آن این است که این سخت افزار کاربرد اصلی خود را در تماسهای تصویری آنلاین میبیند که آن هم به دلیل سرعت خوب اینترنت به خصوص برای کاربران ایرانی چندان کارایی ندارد! اما با این حال ما سه راه متفاوت را به شما نشان میدهیم تا از این عضو تنبل بیشتر کار بکشید!
به گزارش «تابناک» واقعیت این است که شاید کاربران به وب کم چندان و آنگونه که باید جدی نگاه نمیکنند. اما در حقیقت وب کم چشم سیستم شما برای دیدن دنیا است و بسیاری از کارهای متفاوت است که این چشم میتواند برای شما انجام دهد. ما در اینجا میخواهیم سه روش جالب برای استفاده از این چشم با استعداد را به شما نشان دهیم. مسلما شما میتوانید خود راه های بیشتری برای استفاده از آن را کشف کنید:
سه استفاده جالب از وب کم که تا به حال نمی‌دانستید!

1 – بازی ها و پخش موسیقی را کنترل کنید ابزارها و سخت افزارهای زیادی برای کنترل عملیات سیستم از طریق Motion یا Gesture وجود دارد. اما در پخش موسیقی برای انجام عملیات ابتدایی نظیر Play، Pause و Stop وب کم شما به تنهایی کفایت میکند. نرم افزار Flutter (لینک وب سایت اصلی) که اکنون گوگل آن را خریده است، نرم افزاری است که به واسطه آن میتوانید با نرم افزارهایی نظیر VLC و iTunes ارتباط بر قرار کنید و با استفاده از وب کم خود کنترل موسیقی را در دست بگیرید. همچنین نرم افزار CamSpace (لینک وب سایت اصلی) که تنها برای کاربران ویندوز است به شما اجازه میدهد که با ساختن یک فرمان مقوایی کنرل فرمان را در بازی هایی نظیر Need For Speed شبیه سازی کنید. البته باید دقت کنید که رنگ مقوا به رنگ لباس های شما نباشد:
سه استفاده جالب از وب کم که تا به حال نمی‌دانستید!

2 – گرفتن عکس در فواصل زمانی منظم دقیقا! چشم رایانه شما میتواند برای شما در فواصل زمانی که خود تعیین میکنید از فضای یک اتاق یا یک سوژه خاص عکاسی کند. به این ترتیب شما میتوانید از وب کم خود به عنوان یک دوربین مدار بسته استفاده کنید و در طول یک شبانه روز محیط کاریا اتاق خود را فیلم برداری کنید! همچنین دانشجویان میتوانند در پروژه های تحقیقاتی خود از این قابلیت استفاده کنند. برای مثال چنانچه قرار است از روند رشد یک گیاه در طی زمان معین عکاسی کنید این قابلیت به شدت به کمک شما خواهد آند و شما را از پرداخت هزینه های اضافی رها خواهد کرد. نرم افزار Gawker برای Mac (لینک وب سایت اصلی) یکی از نمونه نرم افزارهایی است که این قابلیت در وب کم شما را فعالی میکند. همچنین SkyStudioPro برای ویندوز (لینک وب سایت اصلی) ابزاری رایگان است که هم قابلیت Motion Detection یا تشخیص حرکت را دارا است و هم قابلیت عکاسی در فواصل زمانی معین را:
سه استفاده جالب از وب کم که تا به حال نمی‌دانستید!

3 – به سیستم خود Login کنید یا آن را Unlock نمایید گدرواژه ها کمی قدیمی به نظر می رسند، نه؟ شما میتوانید به قابلیت Login خودکار با تشخیص چهره یا Facial Recognition از گذرواژه ها برای ورود به سیستم خود عبور کنید.اکنون نرم افزار KeyLemon برای ویندوز و Mac در این مسیر پیش تاز است. اما متاسفانه بهای این نرم افزار در حدود 40 دلار است. اما در مقابل میتوانید از نرم افزار Rohos Face Login استفاده کنید که ابزاری رایگان است (لینک وب سایت اصلی). البه امکانات آن هم به اندازه یک نرم افزار رایگان است. واقعیت آن است که تشخیص چهره یک پروژه سنگین و هزینه بر است. پیش از این گفته میشد که ویندوز 8 قرار است با قابلیت تشخیص چهره روانه بازار شود. اما هیچ وقت این شایعه به واقعیت نپیوست، شاید به این دلیل که تشخیص چهره هنوز چندان دقیق کار نمیکند:
سه استفاده جالب از وب کم که تا به حال نمی‌دانستید!

در نهایت اینکه بسیاری از ابزارهای ساخته شده باری وب کم ها به آن اندازه جذاب نیستند که شما را برای مدت زمانی طولانی متحیر وسرگرم کنند. اما واقعیت آن است که به اندازه کافی کاربردی هستند که بسیاری از امور را برای شما سهولت بخشند. پیش از این در یک گزارش به نرم افزاری پرداختیم که با تشخیص حرکات سر و دست ماوس سیستم را به خوبی از طریق وب کم کنترل میکرد و در خصوص کاربرد آن برای معلولین صحبت کردیم. پس چشم سیستم خود را بیش از این جدی بگیرید!











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن