تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803070810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره های ضمن خدمت با موضوع حذف تنبه بدنی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست خبری کفاش/2 دوره های ضمن خدمت با موضوع حذف تنبه بدنی خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: برای اینکه آثار سوء تنبیه بدنی را از درس و مدرسه دور کنیم دوره های آموزش ضمن خدمت را تحت عنوان شیوه موثر تشویق و تنبیه در نظام تعلیم و تربیت درنظر گرفته ایم.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲ تير ساعت 16:05

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا کفاش در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: حذف تنبیه بدنی از سیستم نظام تعلیم و تربیت نیز مورد توجه است که با توجه به آموزش هایی که صورت گرفت اغلب فرهنگیان این موضوع را رعایت می کنند. وی ادامه داد: برای این که این موضوع در ابعاد مختلف مورد بررسی و تبیین قرار گیرد بحث تبیین شیوه ها و روش های تربیتی بجای تنبیه بدنی را در مجامع علمی کشور مطرح کردیم، اکنون لیستی از اسامی و صاحب نظران این موضوع را که در سراسر کشور وجود دارد به استان ها معرفی کردیم که در همایش ها و کنگره های علمی خود مطرح کنند. کفاش یادآورشد: امیدواریم با ایجاد شیوه های جدید و مجازات هایی که در قانون برای چنین مسائلی پیش بینی شده اند بتوانیم آثار سو این فرهنگ غلط را از بین ببریم و دیگر در مدارس شاهد تنبیه بدنی نباشیم زیرا معلمان ما خود را پدر و مادر دانش آموزان می دانند علاوه بر این نیمی از معلمان ما از بانوان هستند که خود از نظر عاطفه و احساس دانش آموز را به مانند فرزندشان می دانند.
 
*خرید کتاب های تازه برای کتابخانه های کلاسی
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در خصوص زنگ کتابخوانی جلساتی با رئیس سازمان پژوهش و معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی داشتیم که البته باید ابتدا در جهت تجهیز، توسعه کتابخانه مدارس و دوره ابتدایی جدی تلاش کنیم که از محل کیفیت بخشی و با همکاری معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از ابتدای مهر کتابخانه های مدارس ابتدایی را با کتاب های نو تجهیز خواهیم کرد.


وی ادامه داد: نگاه ما به کتاب در دوره ابتدایی کالای مصرفی است نه اینکه به عنوان یک کالای لوکس در قفسه های شیک قرار گیرد بلکه باید آن قدر دانش آموزان از کتاب استفاده کنند تا در پایان سال کتابهای جدید را در این عرصه جایگزین کنیم و دانش آموزان و معلمان در این طرح موظفند که این کتاب را در زنگ ادبیات مطالعه کرده و نتایج مطالعات خود را برای دوستان و همکلاسی های خود تعریف کنند.
 
کفاش ادامه داد: امسال چندمیلیارد برای تجهیز کتابخانه های کلاسی در نظر گرفته شده و حدود 40 الی 50 جلد کتاب به کتابخانه های کلاسی اضافه خواهیم کرد.
 
وی اضافه کرد: قصد داریم برای این موضوع طبق نظر شورای عالی اموزش و پرورش یک زنگ اختصاصی و نمره قرار دهیم تا دانش آموزان بیشتر به این مسئله توجه کنند البته تا کنون سیاست ها تشویقی بوده و خوب هم جواب داده است.
 
معاون وزیر آموزش و پرروش، با بیان اینکه 300 کتابخانه در 300 پژوهشسرای دانش آموزی با نظر معاون آموزش متوسطه تجهیز خواهند شد گفت: یک میلیون جلد کتاب نیز در این پژوهش سرا ها چینش مجدد خواهندشد در صورتیکه مطالب آن با سیستم دانش آموزی مطابق نباشد از سیستم کتابخانه آنها حذف می شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن