تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي حرفي درباره جذب نکونام نزده است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قلعه‌نويي حرفي درباره جذب نکونام نزده است
کد خبر: ۴۱۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ - 23 June 2014


مديرعامل باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نويي صحبتي در مورد جذب جواد نکونام با من انجام نداده است.


بهرام افشارزاده در مورد جلسه روز گذشته هيات مديره استقلال اظهار داشت: در جلسه روز گذشته تمام دوستاني که براي انجام امورات باشگاه ماموريت داشتند گزارش خود را ارائه کردند. مي توانم به گزارش‌هاي نظري جويباري در مورد نقل و انتقالات، رضا نثاري در مورد مالکيت کمپ و ساختمان باشگاه، صاحب‌پناه در مورد بخش آي‌تي باشگاه استقلال، افجه‌‌اي در مورد مسائل حقوقي باشگاه و رضا صادق‌پور در مورد آخرين وضعيت ساخت کمپ و خوابگاه که از امشب مورد استفاده قرار مي‌گيرد، اشاره کنم. همچنين در خصوص نهايي شدن آيين نامه آکادمي هم صحبت‌هايي مطرح شد و سپس در خصوص حقوق پيشکسوتان از صندوق حمايت و مستمري‌بگيران نيز تصميماتي گرفته شد.


به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سوال که آيا از روند کار تاکنون رضايت داشته يا خير گفت: با توجه به وقتي که در اين باشگاه گذاشته‌ام و ساير دوستان نيز تلاش مي‌کنند کار رو به جلو است و همچنا در حال انجام دادن کارها هستيم.


افشارزاده در ارتباط با اينکه چه کمبودهايي دارند، عنوان کرد: کمبود مالي داشتيم که اسپانسر باشگاه در حال کمک است و البته ما بايد اسپانسر ديگري هم بگيريم. در حال رايزني و مذاکره با اسپانسرهاي ديگر هم هستيم.


مديرعامل استقلال در مورد اين شايعه که اين باشگاه در حال مذاکره با نکونام است، و آيا اين نام بازيکن در ليست امير قلعه‌نويي حضور دارد يا خير گفت: ما صحبتي با نکونام نداشته‌ايم و کادرفني هم چيزي در اين باره به من نگفته است. کلا ما بازيکناني که در برزيل هستند صحبتي نکرده‌ايم. فعلا آنها در کوران مسابقات هستند و بعد از جام جهاني با آنها صحبت مي‌کنيم. حتي با ملي‌پوشان خودمان هم صحبتي نکرده‌ايم.


وي در ارتباط با بيانيه روز گذشته باشگاه نفت تهران گفت: اين يک مسئله عادي و طبيعي بود که حل شد. من خودم روز گذشته نامه اي به قنبرزاده زدم و گفتم در جريان نبوده‌ام. البته خود بيرانوند هم براي حضور در استقلال بي علاقه نبوده اما آقاي قنبرزاده ديروز جواب نامه‌ام را داد و ضمن احترام به من گفت که مخالف حضور بيرانوند در استقلال است. اين موضوع از نظر ما ديگر منتفي است و به دنبال دروازه بان ديگري هستيم.


افشارزاده در پاسخ به اين سوال که آيا پاشنکو مدنظر استقلال است يا دروازه‌بان خارجي گفت: او هم جزو گزينه‌هاي ما هست. انتخاب دروازه‌بان سخت است و به اميد خدا تا هفته ديگر تکليف اين پست را مشخص مي‌کنيم












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن