تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804532008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جباری: کی‌روش به دنبال اهداف شخصی است/ استرالیا و ژاپن از ما بهتر بوده‌اند!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
جباری: کی‌روش به دنبال اهداف شخصی است/ استرالیا و ژاپن از ما بهتر بوده‌اند!

جباری: کی‌روش به دنبال اهداف شخصی است/ استرالیا و ژاپن از ما بهتر بوده‌اند!
پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: کی روش با تاکتیکی که اتخاذ کرده نشان می‌دهد که به دنبال اهداف شخصی است تا به دنیا ثابت کند که با ایران هم می تواند مقابل تیم‌های بزرگ مساوی بگیرد. رضا جباری در گفت و گو با نامه نیوز با اشاره به بازی های جام جهانی اظهار داشت: در کل بازی های این دوره ی جام حهانی را بسیار خوب و با کیفیت دیده ام. تمام تیم ها با تمام توان خود وارد مسابقات شده اند و تیم هایی همچون کاستاریکا که نام و نشانی ندارند هم در این دوره شگفتی ساز شده اند.وی در خصوص عملکرد تیم های آسیایی گفت: در بین تیم های آسیایی استرالیا و ژاپن به عقیده ی بنده بازی بهتری به نمایش گذاشته اند ولی کره در این جام عملکرد ضعیفی داشته است و در حد انتظارات نبوده است. تیم ملی ایران هم هر چند نتایجی قابل قبولی کسب کرده است اما به عقیده ی بنده استرالیا و ژاپن فوتبال زیبا و تهاجمی تری به نمایش می گذارند.جباری در خصوص بازی های تیم ملی ایران و عملکرد کی روش افزود: بنده بر خلاف بقیه که می گویند تیم ملی در جام جهانی فوق العاده بوده است نظر دیگری دارم و معتقدم که تیم ملی ما در این دو بازی که انجام داده، فقط دفاع کرده است در حالی که هیچ تیم به غیر از تیم ما اینگونه بازی نمی کند و اتوبوسی دفاع نمی کند. حتی تیم هندوراس هم بازی تهاجمی به نمایش می گذارد و به دفاع مطلق نمی پردازد.
 
وی افزود: کی روش مربی اسم و رسم داری به حساب می آید اما باید پذیرفت که تیم ملی ما در برزیل دست آوردی کسب نکرده است. تنها تغییری که کی روش ایجاد کرده، بالا بردن دوندگی بازیکنان و ارتقای روحیه ملی پوشان بوده است. کی روش مربی بزرگی است اما کاری برای فوتبال ما انجام نداده و فقط روی دفاع و ضد حمله تمرکز کرده است. به نظر من او در ایران به دنبال اهداف شخصی است، نه اهدف ملی ایرانیان. کی روش سعی دارد با تاکتیکی که برای تیم ملی اتخاذ کرده به دنیا ثابت کند که من میتوانم حتی با تیم ایران در مقابل تیم بزرگ آرژانتین نود دقیقه مساوی بگیرم در حالی که به نظر من که البته ممکن است اشتباه هم باشد کیفیت بازی مهمتر از نتیجه است هرچند که بازی زیبا در کنار نتیجه ی خوب خیلی بهتر است.
 
جباری در پاسخ به این سوال که بعد از کی روش کدام مربی می تواند این تفکرات را در تیم ملی پیاده کند و آیا اصلا فوتبال ما پتانسیل انجام بازی های هجومی را دارد یا خیر؟ گفت: بنده با ماندن کی روش مخالف نیستم و اتفاقا ایشان را دوست دارم و به قول شما ما بعد از کی روش چه کسی را سرمربی تیم ملی خواهیم کرد که بتواند مثمر ثمر باشد اما اگر قرار است ما با قیمت گزاف کی روش را نگه داریم کار اشتباهی انجام داده ایم.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: فوتبال ما پتانسیل انجام بازی بهتر را دارد و حتی می تواند به یکی از قطب های قدرتمند فوتبال آسیا باشد. این اتفاق در صورتی امکان پذیر است که ما هم همچون تیم های ژاپن و کره نگاهی آینده نگرانه به فوتبال داشته باشیم.
 
وی در پایان در خصوص پیش بینی خود از تیم قهرمان جام جهانی گفت: بازی های جام جهانی نشان داده که قابل پیش بینی نیست اما هلند و آلمان خیلی خوب بوده اند اما برزیل شخصیت قهرمانی ندارد و شاید در ادامه و در مقاطعی از جام با کمک امتیاز میزبانی به نتایج خوبی برسد.




1393/4/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن