تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803864215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرک تخصصی فناوری اطلاعات در زنجان راه اندازی می شود/30 درصد مدیران تغییر نمی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان انصاری:
شهرک تخصصی فناوری اطلاعات در زنجان راه اندازی می شود/30 درصد مدیران تغییر نمی کنند
زنجان - خبرگزاری مهر: استاندار زنجان از راه اندازی شهرک تخصص آتی و آسی تی در زنجان خبر داد و گفت: این بخش به عنوان صنعت پاک است و زنجان ظرفیت راه اندازی این شهرک صنعتی و تولید صنایع برقی و ابزارهای مورد نیاز بخش فناوری اطلاعات را دارد. انتقال اطلاعات درست از سوی رسانه ها، در ایجاد ذهنیتی واقعی از شرایط موجود موثر خواهد بود. : انتقال اخبار درست به مردم وظیفه رسانه ها محسوب می شود و ممکن است با ارائه اطلاعات غلط، عموم مردم و مسوولان به نتیجه ای خلاف هدف مورد نظر دست یابند.



به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: اشتغالزایی در استان نیازمند توسعه بخش خدمات، راه اندازی صنایع و  همچنین راه اندازی طرح های بزرگ است. وی با اشاره به وضعیت امنیت در استان و جایگاه استان در این زمینه ادامه داد: استان از نظر شاخص های امنیت و میزان ارتکاب جرایم در اکثر زمینه ها جزو استانهای پاک و سفید کشور است و در این میان تلاش دستگاههای مسئول به ویژه نیروی انتظامی و دادگستری در این امر بسیار موثر بوده است. انصاری تاکید کرد: استان زنجان در بحث اعتیاد به مواد مخدر جزو پاک ترین استانها به لحاظ جمعیتی است و در اعتیاد نرخ استان زنجان 8 صدم درصد است ولی در کشور نرخ اعتیاد سه درصد است. استاندار زنجان یاد آورشد: استان زنجان در بقیه شاخص ها همچون سرقت جزو 25 استان کشور است و اکثر مرتکبین به سرقت در استان غیر بومی هستند بنابراین باید مردم مواظب اموال خود باشند. انصاری به عزل و نصب مدیران و فرمانداران اشاره  کرد و گفت: از 470 فرماندار 240 فرماندار در کشور تغییر یافته است و تنها 75 درصد تغییر داده شده اند. وی تصریح کرد: ما در مقوله عزل و نصب مدیران به منافع عمومی توجه می کنیم و مدیری که به منافع مردم اهمیت داده و در مسیر درست خدمت قرار گرفته از خدمات وی استفاده می کنیم. انصاری گفت: در استان زنجان 50 درصد مدیران تغییر کردند و 30 درصد مدیران تغیبر نمی کنند و در حال ارزیابی 20 درصد بقیه هستیم. استاندار زنجان با اشاره به اینکه کار رسانه ای ظرافت خاصی دارد افزود: خبرنگاران باید به رسالت اطلاع رسانی که وظیفه شان است توجه کنند که عدم توجه به اطلاع رسانی درست باعث مخدوش شدن خبر و نقض غرض می شود. انصاری از تخصیص بودجه 520 میلیارد ریالی به استان از محل اعتبارات ماده 80 قانون برنامه توسعه پنجم خبر داد و گفت: این بودجه بر اساس قانون پنجم توسعه کشور در راستای توازن منطقه‌ای به زنجان اختصاص یافته است.

استاندار زنجان بودجه توازن منطقه‌ای را 2 درصد از اعتبارات کشوری عنوان کرد و گفت: در این راستا بر اساس شاخص‌های عقب ماندگی  استانها در بین استانها توزیع می شود.

انصاری گفت: از این میزان اعتبار 60 درصد به طرحها و پروژه های ملی و 40 درصد به پروژه های استانی اختصاص می یابد.

وی یادآورشد: بودجه‌های دیگری هم در اختیار استان قرار می‌گیرد و در این میان این اعتبارات در تامین زیر ساختها گازرسانی و آب شرب روستایی، روکش آسفالت و بهسازی راههای روستایی هزینه خواهد شد. استاندار زنجان به وضعیت مسکن مهر در استان اشاره کردوگفت: در خصوص اجرای مسکن مهر در کشور استان زنجان وضعیت مطلوبی دارد و خیلی از استانها مشکلات اجرایی دارند ولی بحث اجرای مسکن مهر در استان زنجان متوقف نشده است. انصاری تنها پروژه مسکن مهر باقیمانده در استان زنجان را مربوط به پروژه  هزار و 800 واحدی عنوان کرد و گفت: این پروژه گروهی ثبت نام شده  و در مرحله تامین زمین مورد نظر برای احداث است.

وی یاد آورشد: زمینی در شرق گلشهر برای احداث این پروژه انتخاب خواهد شد شود و پروژه‌های مسکن مهر در استان زنجان به پایان می‌رسد.

انصاری گفت: سعی می‌شود طی یک تا دو هفته آینده در مورد پروژه هزار و 800 واحدی مسکن مهر زنجان تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

وی با اشاره به عملیاتی شدن طرح تحول نظام سلامت در کشور افزود: این طرح از منابع حاصل از طرح هدفمندی یارانه‌ها عملیاتی می‌شود و در این میان کاهش دغدغه های هزینه درمانی از مهمترین اهداف این طرح است. استاندار زنجان یاد آورشد: با عملیاتی شدن طرح تحول نظام سلامت دولت 90 درصد هزینه‌های درمان شهری و 95 درصد هزینه‌های درمانی روستایی را پرداخت می کند که متاسفانه قبل از اجرای این طرح 70 درصد هزینه درمانی بر عهده بیمار بود و تنها 30 درصد را بیمارستانها تقبل می کردند و این امر باعث مشکلاتی زیادی برای بیماران به دنبال داشت. 

انصاری به مشکلات سیستم درمان شهرستان‌هایی همچون خدابنده اشاره کرد و افزود:مشکلاتی مانند عدم توازن ظرفیت های تخت بیمارستانی با جمعیت در این شهرستان باید حل شود. استاندار زنجان با تاکید بر اینکه رسانه ها باید برای کسب اطلاعات درست و دقیق از طرق مختلف تلاش کنند افزود: کار رسانه ای دارای ظرافت های خاصی است که اگر به آن توجه نشود ممکن است به رسالت اصلی آنان خدشه وارد شود. انصاری با بیان اینکه اگر به دنبال بیان واقعیت ها باشیم باید اطلاعات ارائه شده به مردم مبتنی بر شواهد عدله باشد افزود: خبرنگاران باید  به دنبال انعکاس اخبار درست و واقعی به مردم باشند و مدیران و مسئولین هم اطلاعات دقیق را در اختیار رسانه ها قرار بدهند. انصاری تاکید کرد: به دلیل نبودن اطلاعات درست و عدم پیشگیری درست مطالبی نقل می شود که واقعیت ندارد و مشکلاتی را ایجاد می کند و این اصلا خوب نیست و این مطالب نادرست بر تصمیم گیری هم بسیار تاثیر می گذارد.


۱۳۹۳/۴/۲ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن