تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815063056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید لباس های ضدآب و خودتمیزشونده با استفاده از فناوری نانو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولید لباس های ضدآب و خودتمیزشونده با استفاده از فناوری نانو تهران-ایرنا- یک شرکت آمریکایی با استفاده از فناوری نانو نوعی اسپری تولید کرده است که با استفاده از آن می توان به محصولات نساجی خاصیت ضدآب بودن و خودتمیزشوندگی داد.


به گزارش گروه علمی ایرنا، این محصول جدید با نام LiquidOff ایمن و سازگار با محیط زیست است و مانع از نفوذ آب، چای، قهوه و هر نوع مایعات دیگری به داخل محصولات نساجی می شود.
طریقه استفاده از این اسپری به این صورت است که ابتدا باید آن را بر روی لباس پاشید و با سشوار خشک کرد و یا چند دقیقه منتظر شد تا خشک شود.
این اسپری نه تنها برای محافظت از پوشاک بلکه برای محافظت از کفش ها، صندلی های خودرو، پوشش های صندلی ها، مبل ها و هرچیزی که می خواهیم از آن محافظت کنیم، کاربرد دارد.
به طور کلی، این محصول جدید می تواند برای محافظت از تمام محصولات نساجی و سطوحی نظیر چرم، پنبه، فلز، پلاستیک و کاغذ در مقابل نفوذ مایعات استفاده شود.
این فناوری جدید، نه تنها حاوی مواد شیمیایی و آئروژل نیست، بلکه حاوی عامل های ضدمیکروبی است که در برابر میکروارگانیسم هایی نظیر باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها مقاوم است.
شرکت تولیدکننده اسپری ضدآب کننده محصولات نساجی، به منظور توسعه تولید این محصول به دنبال تامین مالی 25 هزار دلاری است.
علمی(1)1834**1440

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن