تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمل به قانون، منجر به امنیت واقعی جامعه می شود/ تخلف نهادینه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون حقوقی رییس جمهوری: عمل به قانون، منجر به امنیت واقعی جامعه می شود/ تخلف نهادینه شده است تهران - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت آموزش قانون به دانش آموزان گفت: نهادینه کردن، احترام و عمل به قانون از فساد و نقض حقوق فردی جلوگیری می کند و منجر به امنیت واقعی در جامعه خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا الهام امین زاده صبح دوشنبه در آیین امضای همکاری های آموزش حقوق به دانش آموزان که بین معاون حقوقی رییس جمهوری و وزارت آموزش و پرورش منعقد شد این مطلب را بیان کرد.
وی افزود: به دنبال جلسه ای که با وزارت آموزش و پرورش داشتیم فعالیت هایی برای نهادینه کردن این همکاری ها شروع شد و تصمیم امروز منجر خواهد شد افرادی قانونمدار و آشنا به حقوق خودشان و دیگران تربیت شوند.
معاون حقوقی رییس جمهوری ادامه داد: فعالیتی که از امروز شروع می شود اثرات فراگیری در سال های آینده خواهد داشت به گونه ای که امنیت را به صورت واقعی در جامعه می توان لمس کرد.
امین زاده اضافه کرد: این تفاهم به معنای آن است که مفاهیمی حقوقی چه به صورت کتب درسی و چه به صورت غیررسمی توسط آموزگاران به دانش آموزان منتقل شود تا هم به قانون احترام بگذارند و هم به آن عمل کنند.
معاون حقوقی رییس جمهوری تصریح کرد: تخلفات در شرایط فعلی نهادینه شده است در حالی که اگر افراد به حقوق خودشان احترام بگذارند این تخلفات کاهش خواهد یافت.
وی با تاکید بر این که این جلسه فقط مربوط به آموزش و پرورش نیست خاطرنشان کرد: موضوع برای آموزش عموم هم از طریق صدا و سیما در حال پیگیری است اما نباید کار را متوقف کنیم تا بزرگ ترها درست شوند.
امین زاده درباره همکاری معاونت حقوقی رییس جمهوری با وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: این معاونت مصمم است تا برای آموزش جوانان بالای 18 سال ظرفیت های این وزارتخانه هم بهره برداری کند.
معاون حقوقی رییس جمهوری در عین حال تصریح کرد: مهم ترین، بنیادی ترین و زیربنایی ترین بخش کشور وزارت آموزش و پرورش است که امیدواریم این تفاهم منشا همکاری های خوبی در آینده در موضوع آموزش حقوق و احترام به آن باشد.
سیام(3)**1429**9132 ** 1418

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن