تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802736127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابتهای انتخابی درون اردویی جهت معرفی ملی پوشان جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پس از جلسه شورای فنی اعلام شد:
رقابتهای انتخابی درون اردویی جهت معرفی ملی پوشان جهانی
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی بعد از ظهر امروز(یکشنبه) و با حضور تمامی اعضاء در خانه کشتی تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مصوبات این جلسه که پس از مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار شد، به شرح زیر است:

1- مقرر گردید مطابق تصمیم جلسه 21 خرداد ماه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشور، حمید سوریان به اتفاق شیرزاد بهشتی طلا و ایمان داودی در رقابت های بین المللی پیتلاسینسکی لهستان حضور یافته و نفر یا نفرات دارای عملکرد برتر در رقابت های یاد شده برای حضور در رقابت های اصلی جهانی وبازی های آسیایی مورد نظر قرار گیرند.

2- مقررگردید آقای محمد نوربخش و آقای فرشاد عیسوند در وزن 59 کیلوگرم در تورنمنت های بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

3- با توجه به ارائه مستندات پزشکی لازم از سوی آقای امید نوروزی در خصوص عدم امکان ادامه کشتی نامبرده در رقابت های انتخابی تیم ملی در قزوین، نامبرده در تاریخ مقرر (متعاقبا اعلام خواهد شد) با نفر دوم رقابت های انتخابی تیم ملی رقابت کرده و در صورت پیروزی، بر مبنای اصل پیروزی دو از سه مسابقه، با نفر اول رقابت های انتخابی تیم ملی مبارزه کند. در صورت عدم پیروزی آقای امید نوروزی در رقابت با نفر دوم رقابت های انتخابی تیم ملی، نفر دوم به همراه نفر اول رقابت های تیم ملی به عنوان همراه به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد. رقابت های یاد شده با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می شود.

4- مقرر گردید در وزن 71 کیلوگرم با توجه به تقاضای آقای سعید عبدولی برای حضور در این وزن، آقایان افشین بیابانگرد و سعید عبدولی در رقابت های پیتلاسینسکی لهستان حضور یافته و عملکرد نفرات مذکور مبنای انتخاب کادر فنی برای رقابت های اصلی در جهانی و بازی های آسیایی قرار می گیرد.

5- مقرر گردید با توجه به حضور آقای سعید عبدولی در وزن 71 کیلوگرم، در وزن 75 کیلوگرم آقایان هادی علیزاده، پیام بویری، فرشاد علیزاده و یوسف اخباری در تاریخ اعلام شده به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت کرده و عملکرد نفر یا نفرات برتر مبنای اصلی انتخاب ایشان برای حضور در رقابت های اصلی درمسابقات جهانی وبازیهای آسیایی باشد.

6- با توجه به پذیرش مستندات پزشکی آقای بشیر باباجان زاده در وزن 130 کیلوگرم از سوی کمیته پزشکی ، نامبرده در تاریخ مقرر با آقای امیر قاسمی منجزی رقابت کرده و در صورت پیروزی با آقای مهدی نوری کشتی خواهد گرفت.در صورت پیروزی آقای باباجان زاده در دو مبارزه وی می تواند بر مبنای قاعده دو پیروزی در سه مسابقه با بهنام مهدی زاده رقابت نماید. در صورت عدم موفقیت آقای بشیر باباجان زاده در رقابت ها حریف اول آقای منجزی با آقای نوری رقابت کرده و نفر برتر بعنوان همراه به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد. در صورت عدم پیروزی آقای بشیر باباجان زاده بر آقای مهدی نوری، نامبرده (آقای نوری) از امتیاز همراهی تیم ملی در رقابت های جهانی برخوردار می شود.

7- تاریخ برگزاری رقابت های انتخابی درون اردویی در اوزان 66 ، 75 و 130 کیلوگرم متعاقبا اعلام می شود.

8- اسامی اصلی و نهایی کشتی گیران و مربیان تیم ملی شرکت کننده در رقابت های جهانی حداکثر 15 روز مانده به رقابت های مذکور اعلام خواهد شد. مبنای اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت های جهانی نتایج حاصل از انتخابی تیم ملی (انتخابی تیم ملی در قزوین و انتخابی درون اردویی مقرر) بوده و لیکن رعایت نظم اردویی، رسیدن به شرایط روانی، فنی و جسمانی لازم و عدم آسیب دیدگی جدی نیز در انتخاب نهایی کادر فنی موثر خواهد بود.  





تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن