تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت شیعه و سنی نابودی گروهک تروریستی داعش را رقم می زند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

علمای اهل سنت آذربایجان غربی: وحدت شیعه و سنی نابودی گروهک تروریستی داعش را رقم می زند ارومیه - ایرنا - علمای اهل سنت آذربایجان غربی با محکوم کردن جنایات وقیحانه و ضد بشری گروهک تکفیری داعش اعلام کردند: وحدت شیعه و سنی نابودی گروهک تروریستی داعش را رقم می زند.


ائمه جمعه و جماعات اهل سنت شهرهای مختلف آذربایجان غربی روز دوشنبه در گفت و گوهای جداگانه ای با خبرنگار ایرنا افزودند: گسترش موج اسلام خواهی در منطقه و افزایش اسلامگرایان از یک طرف و موفقیت مردم سوریه در انتخابات، عصبانیت رژیم صهیونیستی و همپیمانان و نوکران استکبار جهانی را دو برابر کرده و اقدامات و جنایات گروهک تروریستی داعش نیز در این راستاست.
امام جمعه اهل سنت ارومیه در این خصوص اظهار کرد: اسرائیل غاصب و همتایانش برای تسکین آلام خود اقدام به تشویق گروهک تروریستی داعش کرده و با عناوینی چون تشکیل حکومت اسلامی وارد میدان کرده اند.
ملا عبدالقادر بیضاوی ادامه داد: در این میان عربستان و دولتهای مرتجع عرب با حمایتهای مالی از این گروه تلاش نکردند تا به انتقام شکست خود در سوریه، عراق را قتلگاه انسانهای بی گناه قرار دهند.
امام جمعه بوکان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مخدوش کردن چهره اسلام و نشان دادن تصویری وحشی از ناب ترین حکومت روی زمین هدف بزرگ این گروهک تکفیری است.
ماموستا عبد الرحمن خلیفه زاده، لبیک ملت عراق مخصوصا جوانان عراقی به فتوای مرجعیت را قابل تحسین خواند و افزود: این لبیک پیروزی بزرگی برای ملت عراق و مهر باطلی بر اهداف شوم این گروهک تروریستی است.
وی یادآور شد: دولتهای مرتجع عرب این گروه را مورد حمایت مالی قرار داده و رژیم صهیونیستی نیز سلاحهای آنها را تامین می کند.
امام جمعه بوکان اظهار کرد: قتل عام انسانهای بیگناه، جهاد نکاح و سایر اعمال وحشیانه مورد نفرت اهل تسنن و تشیع است اسلام حقیقی چنین اعمالی را وحشیانه خوانده و آن را متعلق به جاهلیت می داند.
امام جمعه سردشت نیز به خبرنگار ایرنا افزود: تفرقه افکنی میان مسلمانان و مقابل هم قرار دادن آنها هدف بزرگ گروهک تروریستی داعش و اربابان آنهاست.
ملا سلام امینی اظهار کرد: به جان هم انداختن مسلمانان و کشتار مسلمانان توسط گروههای تکفیری ترفند شوم استکبار جهانی است.
وی اضافه کرد: هراس از گسترش اسلام خواهی و حاکمیت اسلام بر جهان دیگر عاملی است که اسرائیل و همتایانش را نگران کرده است.
امام جمعه اهل سنت نقده هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گروهک تروریستی داعش سالهاست در داخل سوریه با گروه مقاومت جنگ می کند اما انتخابات موفق این کشور این گروه را به تلاطم انداخت.
ماموستا ابراهیم سرخابی اظهار کرد: ایجاد جنگ فرسایشی و نابودی مسلمانان هدف دشمنان است که این بار نه توسط سربازان شان، بلکه توسط گروههای تکفیری انجام می دهند و گروههای تکفیری نیز انسانهای اجیر شده ای هستند که چیزی از اسلام نمی دانند.
وی افزود: فتوای مرجعیت در عراق و لبیک مردم به این فتوا اسرائیل غاصب و همتایانش را ناامید کرده است و آمادگی سه میلیون مبارز سندی بر طرفداری ملت مسلمان عراق از اسلام ناب محمدی است.
ماموستا سرخابی افزود: ایجاد تفرقه و شکاف میان شیعه و سنی هدف این گروهک است که هرگز عملی نخواهد شد.
وی افزود: زمانی القاعده، روزگاری طالبان و امروز النصره و گروهک ضدبشری داعش قد علم کرده اند اما سرانجام آنها تباهی در منجلاب استکبار جهانی است.
امام جمعه پیرانشهر نیز با بیان اینکه جنایات گروهک داعش اوج جنایت بشری است گفت: غرب با این توطئه می خواهد به دنیا بگوید اسلام دینی است که هدف آن کشتار و سر بریدن زنان و مردان است.
ماموستا مصطفی محمودی ادامه داد: آنها با بدبین کردن ذهن مردم به اسلام، بستری مناسب برای ظهور خود در آینده فراهم می کنند تا به عنوان ناجی بشریت ظهور کرده و حاکم جهان شوند.
وی اظهار کرد: جنایات وحشیانه گروهک تروریستی داعش سرانجام اسرائیل غاصب، آمریکا و سردمداران زور را نیز گریبانگیر خود کرده و در آتش جنایات خود خواهد سوزاند.
8135/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن