تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرخابی ها تا پایان سال واگذار می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرخابی ها تا پایان سال واگذار می شوند
نماینده تام الاختیار وزیر ورزش درواگذاری دو تیم سرخابی گفت: ابهام درسرنوشت استقلال و پرسپولیس پس از واگذاری، فقر شفافیت مالی و پایان مهلت واگذاری در سال جاری از نکات نگران کننده برای ماست.
کد خبر: ۴۱۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶ - 22 June 2014


نماینده تام الاختیار وزیر ورزش درواگذاری دو تیم سرخابی گفت: ابهام درسرنوشت استقلال و پرسپولیس پس از واگذاری، فقر شفافیت مالی و پایان مهلت واگذاری در سال جاری از نکات نگران کننده برای ماست.
 
به گزارش ایسنا، نشست خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با حضور امیررضاخادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان از مدیران عامل دو باشگاه، نمایندگان مجلس، سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، وزارتخانه‌های امنیتی و نظارتی، سازمان بازرسی و کارشناسان دروزارت ورزش و جوانان برگزار شد.امیررضا خادم گفت:دراین نشست؛شفاف سازی و چارچوب خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مطرح شد.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: راهکارهای اجرایی واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بررسی و بر مشخص شدن چارچوب و مراحل واگذاری تاکید شد.وی افزود : راهکارهای اجرایی را با توجه به تخصصی که سازمان خصوصی سازی و وزارت امور اقتصاد و دارایی به عنوان متولیان باشگاه های استقلال و پرسپولیس دارند پیگیری می کنیم.
 
معاون حقوقی، پالمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت : قرار شد همه مدارک و مستندات مالی و حقوقی که در دو باشگاه موجود است از سوی مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا 2 ماه آینده در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گیرد و شرایط برای بحث واگذاری تعیین و مزایده برگزار شود.
 
وی تصریح کرد:  بعد از خصوصی‌سازی و واگذاری دو باشگاه نباید شاهد سرگردانی آنها باشیم ، فقر شفافیت مالی ازجمله بدهی‌ها،‌ اسناد مالی و دارایی‌های دو باشگاه دیده می شودو که باید برطرف شود و باید تا آخر سال کار خصوصی‌سازی این دو تیم را انجام دهیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن