تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803166187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناسان در مورد بازی تماشایی تیم ملی کشورمان مقابل آرژانتین چه گفتند؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کارشناسان در مورد بازی تماشایی تیم ملی کشورمان مقابل آرژانتین چه گفتند؟
تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تماشایی در وقت اضافی بازی با یک گل از تیم ملی آرژانتین شکست خورد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بازی تماشایی تیم ملی مقابل آرژانتین بهانه‌ای شد تا نظرات کارشناسان را در این خصوص جویا شویم که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.
 
**محصص: بزرگترین خدمت کی‌روش صاحب سبک کردن تیم ملی بود / ما بازنده سرافراز بودیم

کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی از بازی گفت: ایران توانست یک بازی قابل قبول را در جام جهانی انجام دهد.

مرتضی محصص در ادامه بیان کرد: تیم ملی در این دیدار با سبک مشخص بازی کرد،بزرگترین خدمت کی‌روش به تیم ملی این بود که ما را صاحب سبک کرد دفاع فشرده و ضد حمله سبک تیم ملی در جام جهانی برزیل است.

وی تصریح کرد: ما قبل از آن چنین سبکی را نداشتیم نحوه بازی با سیستم بازی متفاوت است تراکم دفاعی تیم ملی در محوطه جریمه و ضد حمله با سرعت بالا به سمت دروازه حریف سبک تیم ملی در جام جهانی برزیل است.

کارشناس فوتبال بیان کرد: نتیجه بازی با عملکرد تیم متفاوت است برخی از مواقع یک تیم خوب بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد که ایران به این صورت بود به هر حال فوتبال با برنامه و با سبک از تیم ملی شاهد بودیم.

محصص تصریح کرد: یکی از بازیکنان آرژانتین گفته بود که ایران با 11 نفر دفاع می‌کرد به نظرم این هنر است که با آگاهی کامل از تاکتیک دفاعی استفاده کنیم همچنین ایران می‌توانست برنده این بازی باشد اگر داور مسابقه آن پنالتی را روی دژاگه می‌گرفت.

وی درباره اینکه فکر می‌کرد که تیم ملی بتواند مقابل آرژانتین بازی خوبی ارائه دهد تصریح کرد: من از مدت‌ها قبل بیان کردم که تیم ملی می‌تواند در جام جهانی به موفقیت برسد تیم ملی به یک خودباوری رسیده است همچنین فوتبال ما با دنیا فاصله دارد اما هوش بازیکنان، سرعت، آمادگی جسمانی و دوندگی ملی‌پوشان همانند تیم‌های قدرتمند اروپایی است.

محصص عنوان کرد:‌ تیم ملی 9 نفره مقابل آرژانتین دفاع می‌کرد و حتی قوچان‌نژاد هم به عقب آمده بود و در دفاع شرکت می‌کرد اما تیم ملی این کار را با برنامه و هماهنگی انجام داد.

محصص درباره گلزنی مسی در دقایق پایانی بازی گفت:‌ مسی موقعیت‌های دیگر هم داشت اما فقط از تنها فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرد دروازه‌بان تیم ملی را باز کرد. مسی در بالاترین سطح بازی می‌کرد و میانگین گلهای زده‌اش با توجه به سن بالایش است به هر حال مسی بازیکن خارق‌العاده‌ای است و این دفعه اولش نبود که گلزنی می‌کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: گلی که مسی زد از ضعف دفاعی تیم ملی نبود تیم ملی دقیقه 92 توانست مسی را مهار کند اما یک لحظه غفلت کافی بود تا مسی از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرد و گل بزند به نظرم ما بازنده سرافراز بودیم.

وی درباره بازی آخر تیم ملی مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین گفت: به نظرم بازی با بوسنی از حساسیت بالایی برخوردار است پیروزی مقابل بوسنی بستگی به بازی نیجریه مقابل آرژانتین هم دارد تیم ملی تا الان اهدافش مشخص بوده است شاید در مقابل بوسنی دیگر دفاع مطلق و ضد حمله جواب ندهد.

محصص تصریح کرد: تیم بوسنی هم صاحب سبک است و بازیکنان تکنیکی و سرعتی دارد تیم بوسنی از خیلی جهات شباهت زیادی به ما دارد این تیم در کار گروهی خوب است .
همچنین تیم بوسنی در خط دفاع دچار ضعف است تیم ملی از طریق ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین می‌تواند مقابل بوسنی به گل برسد.

وی بیان کرد:‌ به هر حال خط دفاع تیم ملی باید از جلو فشار بر روی حریف بیاورد از طریق ضد حملات به گل برسد.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: اگر بازی با بوسنی با نتیجه غیر از برد به پایان برسد آن وقت ما باید از جام جهانی خداحافظی کنیم من خیلی امیدوار هستم که تیم ملی به مرحله بعد صعود می‌کند.

**علی لطیفی: مسابقه ایران و آرژانتین مانند بازی فینال جام جهانی بود

علی لطیفی، کارشناس فوتبال کشورمان گفت به نظر من مسابقه شب گذشته ایران مقابل آرژانتین به زیبایی یک بازی فینال در جام جهانی بود.

وی ادامه داد: بازی دیشب ملی‌پوشان ایران نشان داد که بازیکنان استعداد دارند و در این بازی شکوفا شد، در تاریخ فوتبال ایران تاکنون انجام این مسابقه بی‌نظیر بود که همه بازیکنان با غیرت بازی کردند و هیچ کدام کم نگذاشتند، در شرایطی که همه کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند بیش از 5 گل بخوریم .

لطیفی خاطرنشان کرد: ما مقابل تیمی بازی کردیم که سابقه درخشانی دارد و مقابل آنها 90 دقیقه مقاومت کردیم و فرصت نداریم قدرت‌نمایی کنند، البته داور اشتباهات زیادی داشت و در دو یا سه مورد فرصت‌های خوبی را از ما گرفت.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی آخر ایران در مرحله گروهی جام جهانی اذعان داشت: بوسنی بدون تردید برای گرفتن امتیاز مقابل ایران حاضر می‌شود، آنها دو بار باخته‌اند و نمی‌خواهند دست خالی از جام جهانی بیرون برود شب گذشته مقابل نیجریه یک گل مسلم را از آنها نگرفتند، پس کار ایران مقابل آنها سخت خواهد بود، پیش‌بینی من از این بازی نتیجه 2 بر یک است./آج

 
**جواد زرینچه: برنده بازی دیشب، بازیکنان ایران بودند/منتظر رخ دادن اتفاق خوب برای ایران هستیم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: برنده بازی ایران و آرژانتین جدا از نتیجه بدون شک بازیکنان کشورمان بودند که بسیار خوب کار کردند.

جواد زرینچه اعلام کرد: مسابقه شب گذشته ایران مقابل آرژانتین نمایش بی‌نظیری از بازیکنان کشورمان بود که موفق شدند تدابیر تاکتیکی کی‌روش را به خوبی پیاده کنند و با این روش آرژانتینی‌ها را خنثی کردند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: البته تیم آرژانتین غیر از ماسکرانو، هافبک دیگری در زمین نداشت که مهاجمان را تغذیه کند. گلی را هم که وارد دروازه ما شد روی خلاقیت شخصی لیونل مسی خوردیم.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که ما مقابل آرژانتین تیم قدرتمند دنیا بازی می‌کردیم، پیش‌بینی‌ام این است که آرژانتین بتواند 2 بر صفر یا یک بر صفر مقابل نیجریه به پیروزی دست یابد و امیدوارم که آن اتفاق خوب (صعود به دور بعد) برای ایران رخ دهد.

زرینچه حقیقی را بهترین بازیکن ایران در بازی مقابل آرژانتین دانست، در این باره گفت: به نظر ن بازیکنان ایران همگی خوب کار کردند اما از بین آنها عملکرد علیرضا حقیقی تماشایی بود و خیلی خوب و کم اشتباه ظاهر شد، به همه بازیکنان خدا‌قوت می‌گویم.
 
 **صادق ورمرزیار: بازی پرتغال مقابل آمریکا بازی مرگ و زندگی برای پرتغال است
 
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سخت‌ترین بازی امشب بازی پرتغال مقابل آمریکاست اگر پرتغال تلاش نکند به جمع حذفی‌ها می‌پیوندد.

صادق ورمرزیار کارشناس فوتبال اظهار داشت: بازی پرتغال مقابل آمریکا سخت‌ترین بازی امشب می‌باشد با توجه به باخت پرتغال و برد آمریکا در بازیهای قبلی‌شان و اینکه پرتغال تک ستاره خود را در اختیار دارد امشب شب سختی برای پرتغال خواهد بود.

نبودن رونالدو در میان بازیکنان تیمش پرتغال را تقریبا تیمی برابر آمریکا می‌کند. این تیم امشب باید بسیار قدرتمند ظاهر شود وگرنه به تیمهایی مانند اسپانیا و انگلیس حذف شده می‌پیوندد و در واقع این بازی مرگ و زندگی برای پرتغال است.

وی افزود: هرچند شانس بیشتر با پرتغال است تا آمریکا چون به هر با توجه به سابقه دو تیم پرتغال تیمی نیست که به راحتی نتیجه را به آمریکا واگذار کند.

کارشناس فوتبال درباره بازی کره و الجزایر گفت: کار برای الجزایر بسیار مشکل است و شانس خیلی کمی در مقابل تیم کره دارد و تیم کره هم با توجه به نتایج قبلی راه صعودش باز می‌باشد و شانس زیادی دارد با گرفتن مساوی هم صعود می‌کند در مقابل تیمی که چیزی  برای از دست دادن ندارد.

وی در ادامه گفتگو اذعان داشت:‌بازی بلژیک مقابل روسیه هم مانند دیگر بازیهای امشب حساس است و تیمهایی که از نظر احساسی نگران کشورشان هستند می‌توانند برنده بازیها باشند.
بازی دیشب ایران مقابل آرژانتین را می‌توان مثال‌ زد که از نظر ما ایرانیها با بازی جوانمردانه بازیکنانمان ایران را برنده بازی می دانیم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن