تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس فوتبال: بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر شده اند، انضباط تیمی ایران مقابل آرژانتین بسیار بالا بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارشناس فوتبال: بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر شده اند، انضباط تیمی ایران مقابل آرژانتین بسیار بالا بود تبریز - ایرنا - مربی، کارشناس و بازیکن پیشین تیم های ملی گفت: انضباط تیمی و تاکتیکی ایران مقابل آرژانتین بسیار بالا و تحسین برانگیز بود.


غلامرضا باغ آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، باخت تیم ملی مقابل یکی از قدرت های مسلم فوتبال جهان با یک گل را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: اگر بازیکنان تیم ایران آزادی عمل بیشتری در زمین حریف داشتند، شاید نتیجه ای بهتر رقم می خورد.
وی یادآوری کرد: هر گاه اشکان دژاگه در زمین حریف پا به توپ شده و آزادی عمل بیشتری پیدا می کرد، مدافعان حریف اذیت می شدند.
باغ آبادی یکی از اهداف سرمربی تیم ملی را برنامه ریزی مناسب برای ارایه بازی های تدافعی با محوریت استفاده از ضد حملات عنوان و اظهار کرد: برنامه تمرینی در اردوهای آفریقای جنوبی و اتریش نیز بر همین منوال صورت گرفت و می توان ادعا کرد کی روش به آنچه که می خواست در این دوره از جام جهانی رسید.
وی ادامه داد: سبک بازی تیم ملی تجمع در زمین خودی بود که این استراتژی تا حد زیادی با موفقیت اجرا شد و در مقابل آرژانتین از فرصت های بسیار خوب در ضد حملات نیز برخوردار شدیم که نتیجه ای در بر نداشت اما نشان داد که ایران مقابل حریفی نامدار حرف های زیادی برای گفتن دارد.
باغ آبادی از خلاقیت های فردی و اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی مقابل آرژانتین تمجید کرد و گفت: اگر این دو ویژگی خاص همراه با آزادی عمل بیشتر بازیکنان به ویژه در خط میانی و مهاجمان همراه می شد، بازی زیبا همراه با نتیجه ای مناسب رقم می خورد.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان ایرانی با تمام وجود مقابل حریف نامدار خود ظاهر و جای تقدیر و افتخار دارد، اظهار کرد: یکی از نکات بسیار مهم جام جهانی برای تیم ملی ایران افزایش میزان دوندگی بازیکنان بین 10 تا 12 کیلومتر در طول 90 دقیقه بود که این موضوع دستاورد بزرگ حضور کی روش در راس تیم ملی است.
مربی سابق تراکتورسازی و بازیکن پیشین تیم ملی در دهه 60، تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی را از دیگر ثمرات حضور مربی پرتغالی در تیم ملی بیان کرد که پیشتر این امر یکی از نقاط ضعف بازیکنان ما بود.
7236/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن