تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دژآگه: مي توانستيم مقابل آرژانتين پيروز باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۱۲ب.ظ)
تيموريان: اميدوارم برابر بوسني عملکردمان بهتر باشد دژآگه: مي توانستيم مقابل آرژانتين پيروز باشيم با پايان بازي ايران برابر آرژانتين و شکست ايران برابر آلبي سلسته، بازيکنان تيم ملي کشورمان از شرايط اين بازي و اميدواري به بازي آخر و احتمال صعود از اين مرحله صحبت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون فوتبال، در ابتدا مهرداد پولادي مدافع تيم ملي کشورمان در اين باره گفت: خدا را شکر بازي‌اي کرديم که ملت به آن افتخار مي‌کند. خيلي‌ها فکر مي‌کردند آرژانتين خيلي راحت و ساده از ما مي‌گذرد ولي بايد به نمايشمان افتخار کنيم. از اين پس همه تيم‌ها به ما احترام مي‌گذارند. ما موقعيت‌هاي خوبي را از دست داديم و تنها يک بازيکن هست که مي‌تواند نتيجه‌ بازي را در آخر بازي عوض کند و او هم مسي است.
وي ادامه داد: ما به لحاظ فني خيلي خوب کار کرديم و فکر مي‌کنم مردم و کادر فني از عملکرد ما راضي هستند. فکر مي‌کنم همه به کادر فني و تيم ما افتخار مي‌کنند؛ چرا که عملکرد بسيار خوب داشتيم.
مدافع تيم ملي در پايان گفت: داور يک پنالتي صد در صد را براي ما نگرفت. در رختکن فيلم بازي را ديديم و متوجه شديم که يک پنالتي براي ما گرفته نشده است. فکر مي‌کنم که داور با آنها مهربان بود و براي صعود چاره‌اي جز شکست بوسني نداريم. مي‌خواهيم اولين صعودمان به مرحله بعد را جشن بگيريم. از همه مردممان که به ما روحيه دادند تشکر مي‌کنم. ما بازي خوبي ارائه داديم.

انصاري‌فرد: به هيچ وجه مستحق شکست نبوديم
کريم انصاري‌فرد پس از بازي آرژانتين گفت: مي‌توانستيم در اين ديدار بازنده نباشيم. خيلي بازي خوبي را ارائه داديم و مستحق شکست به هيچ وجه نبوديم. بازيکنان ما خيلي تلاش کردند ولي به حقشان نرسيدند.
وي ادامه داد: به هر حال جز آرژانتين ساير تيم‌ها صعود يا عدم صعودشان مشخص نشده و مي‌توانيم با شکست بوسني به مرحله بعدي برويم.
مهاجم تيم ملي درباره نيمکت‌نشيني‌اش اظهار کرد هرچه کادر فني تصميم بگيرد، اطاعت مي‌کنم و به آن احترام مي‌گذارم.

رضا حقيقي: در لحظات آخر نتوانستيم نتيجه را حفظ کنيم
حقيقي درخصوص تيم ملي در اين ديدار گفت: شرايط خيلي خوب و ما لحظات آخر فکر کرديم که بازي تمام شده است. بازيکنان خوب کار کردند. نمي‌گويم موقعيت‌هاي ما بيشتر بود اما درصد گل‌شدن آنها قطعاً بيشتر بود.
هافبک تيم ملي فوتبال ايران همچنين گفت از اين باخت بسيار ناراحتيم و حسرت مي‌خوريم که در لحظات آخر نتوانستيم نتيجه را حفظ کنيم. حالا بايد ريکاوري کنيم تا براي بازي با بوسني آماده شويم.
وي درباره عملکرد داور مسابقه نيز گفت: در صحنه مشکوک پنالتي پشت دروازه آرژانتين مشغول گرم کردن بودم و ديدم که قطعاً روي اشکان خطا شد.فکر مي‌کنم داور اصلاً تمرکز لازم را نداشت و در چند صحنه با برخورد به توپ ما جلوي ضد حمله ما را گرفت. متأسفانه بيشتر اشتباه‌هاي داور به ضرر ما بود و شاه‌گل اشتباه‌هايش هم همان پنالتي بود.
حقيقي در ادامه گفت: هميشه براي تيم‌هاي کم‌تجربه بازي در نيمه اول سخت‌تر است ولي هرچه زمان بازي به پيش مي‌رود اعتماد به نفس اين تيم‌ها بالا مي‌رود. ما واقعاً مي‌توانستيم آرژانتين را ببريم و بازيکنان به اين خودباوري رسيده بودند. ديديد که آرژانتيني‌ها وقتي به گل رسيدند خيلي خوشحال بودند و وقت تلف مي‌کردند.
حقيقي همچنين گفت: ما همچنان براي صعود به دور بعد شانس داريم. اما هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. اکنون بايد بازيکنان از نظر روحي و بدني ريکاوري شوند. اما شانس‌مان براي صعود زياد است.
آندرانيک تيموريان پس از عملکرد درخشان تيم ملي برابر آرژانتين گفت ابتدا به 75 ميليون ايراني تبريک مي‌گويم که از تيم ملي‌شان حمايت کردند. بازي خيلي خوبي برابر آرژانتين انجام داديم و مثل مرد جلوي آن‌ها جنگيديم.
وي ادامه داد: فکر نمي‌کنم اختلاف ما و آرژانتين يک گل باشد اما برابر اين تيم خيلي خوب بازي کرديم. پس از بازي برابر نيجريه به ما گفتند که خوب بازي نکرديم. ولي امروز بازي بهتري انجام داديم و با درخشش دروازه‌بان آرژانتين، نتوانستيم به گل برسيم. همچنين داور پنالتي دژاگه را نگرفت و اين پنالتي سوخت.
تيموريان ادامه داد: برابر آرژانتين عالي بوديم و 90 دقيقه برابر يکي از بهترين تيم‌هاي دنيا خوب بازي کرديم. ان‌شاءالله در بازي بعد بوسني را مي‌بريم و به مرحله بعد صعود مي‌کنيم. اميدوارم عملکردمان برابر بوسني بهتر از بازي امروز باشد.



منتظري: مي‌توانستيم آرژانتين را شکست دهيم
پژمان منتظري پس از شکست يک بر صفر تيم ملي ايران برابر آرژانتين گفت: فکر نمي‌کرديم که بتوانيم اين قدر خوب برابر آرژانتين بازي کنيم اما از قبل کادر فني با ما صحبت‌هايي کرده بود و برنامه‌ريزي‌هايي براي اين بازي داشتيم.
وي ادامه داد: درست است که به آرژانتين باختيم اما اين شانس را داشتيم که اين تيم را شکست دهيم. حداقل مي‌توانستيم يک امتياز از اين تيم بگيريم. به هرحال خدا را شکر مي‌کنم که بچه‌ها خوب بازي کردند و مردم ايران را خوشحال کردند. همين مسئله براي ما ارزش دارد.

حقيقي: از ديدار با بوسني با دست پر برمي‌گرديم
عليرضا حقيقي که در بازي برابر آرژانتين عملکرد درخشاني داشت در باره اين بازي گفت: خدا را شکر مي‌کنم همه بازيکنان تلاش زيادي کردند و خوب بازي کردند. فوتبال همين است و هميشه حق به حقدار نمي‌رسد. امروز به جرات مي‌توانم بگويم که حق‌ ما پيروزي بود.
وي ادامه داد: متاسفانه بازي را در دقيقه 91 واگذار کرديم ولي اين چيزي از ارزش‌هاي ما کم نمي‌کند. اطمينان دارم از بازي با بوسني با دست پر خارج مي‌شويم.
حقيقي درباره گلي که از ليونل مسي دريافت کرد هم گفت: من نه فقط در آن صحنه که در همه صحنه‌ها تمام تلاشم را کردم. در آن صحنه هم خيلي خودم را کشيدم اما توپ به جايي رفت که نبايد مي‌رفت.


دژآگه: با کمي شانس مي توانستيم پيروز اين ميدان باشيم
اشکان دژاگه درباره بازي امروز ايران مقابل آرژانتين گفت: فکر مي‌کنم تيم بسيار خوب کار کرد و امروز به تمام دنيا نشان داديم که مي‌توانيم مقابل تيم‌هايي مثل آرژانتين خوب بازي کنيم و حتي با کمي شانس مي‌توانستيم پيروز اين بازي باشيم.
وي افزود: يکي از فرصت‌هايي که صددرصد به ما داده نشد مربوط به پنالتي بود اما فوتبال است و نمي‌توان بعد از بازي درباره موقعيت‌هاي از دست رفته صحبت کرد. ما سه روز فرصت داريم تا استراحت کنيم و مقابل بوسني حاضر شويم و هنوز براي صعود به مرحله بعد شانس داريم. اگر مانند امروز در مقابل بوسني هم بازي کنيم مي‌توانيم موفق شويم.
وي در پاسخ به اين که امروز بسيار خوب در مقابل آرژانتين ظاهر شد و توانايي‌هاي خود را نشان داد گفت: فکر مي‌کنم بازي با تيم‌هاي آفريقايي بسيار سخت است چون آن‌ها فشرده بازي مي‌کنند. من هميشه سعي مي‌کنم در هر بازي خوب باشم اما بعضي وقت‌ها آن طور که بايد نمي‌شود. امروز همه تيم مقابل آرژانتين خوب کار کرد و نبايد فراموش کنيم که ما با آرژانتيني بازي کرديم که از بهترين تيم‌هاي دنياست.
دژاگه در پاسخ به اينکه آيا شکست مقابل آرژانتين باعث نااميدي تيم نشده است، گفت: بعد از بازي کمي ناراحت هستيم اما فوتبال همين است و نمي‌توانيم نتيجه را عوض کنيم. البته بازيکنان از بازي‌اي که مقابل تيم آرژانتين داشتند هم شاد هستند و ما بايد سعي کنيم که بوسني را ببريم.
اشکان دژاگه همچنين درباره اعتراض‌هاي کارلوس کي‌روش نسبت به تيم داوري بازي گفت: اگر در آن صحنه داور پنالتي ما را مي‌گرفت و ما آن را به گل تبديل مي‌کرديم روند بازي تغيير مي‌کرد اما بايد اين چيزها را فراموش کنيم. اگر برابر بوسني هم همين طور بازي کنيم مي‌توانيم به مرحله بعد برويم.
وي درباره موقعيت‌هاي گلزني که نصيبش شد نيز گفت: فقط من فرصت نداشتم بلکه قوچان نژاد هم شانس‌هاي خوبي براي گلزني داشت. اگر کمي شانس داشتيم يکي از آن توپ‌ها گل مي‌شد و بازي طور ديگري پيش مي‌رفت. به هر حال در فوتبال شانس هم لازم است. هرچند دروازه‌بان آرژانتين هم خيلي خوب کار مي‌کرد.
وي ادامه داد: ما برابر آرژانتين بازي مي‌کرديم بچه‌ها خيلي خوب جنگيدند و سعي کردند تمام جان‌شان را در بازي بگذارند. ان‌شاءالله برابر بوسني هم همين طور بازي مي‌کنيم.
دژاگه که پس از بازي با نيجريه از عملکرد خودش راضي نبود درباره عملکردش برابر آرژانتين گفت: در آن بازي هم سايرين خوب کار کردند و دفاع‌مان خيلي خوب بود. اما من مي‌توانستم بهتر عمل کنم خدا را شکر امروز توانستم به تيم کمک کنم. ان‌شاءالله در بازي بعد هم بازي بهتري داشته باشم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن