تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان بندر امام حسن ساحل این شهر را پاکسازی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش خبری - تصویری/
شهروندان "بندر امام حسن" ساحل این شهر را پاکسازی کردند
دیلم - خبرگزاری مهر: با حضور رئیس و کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های گناوه و دیلم، مردم و به همت انجمن زیست محیطی حیات سبز امام حسن ساحل شهر امام حسن پاکسازی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های گناوه و دیلم صبح یکشنبه در این آیین ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم این شهر اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست شامل دو بخش طبیعی و انسانی است که بخش طبیعی در ارتباط با شکار، شکارگاه، صید و ... است که همکاران ما در این زمینه دل‌مشغولی‌های خاص خود را دارند.      

محمد تولیده گفت: تا به امروز در درگیری هایی که همکاران ما با شکارچیان در کل کشور داشته اند حدود 120 نفر از محیط بانان پرتلاش ما به درجه رفیع شهادت نایل شده اند و این بیانگر آن است که در سازمان حفاظت محیط زیست راه شهادت هنوز باز است. تولیده بیان داشت: بخش دیگرسازمان حفاظت محیط زیست معاونت انسانی است که مربوط به آلودگی های هوا، آب و خاک است وقسمتی نیز مربوط به مباحث آموزشی و ترویج کارهای فرهنگی از جمله پاکسازی محیط زیست است. وی  ادامه داد: امیدوارم که در طول سال ما شاهد برگزاری کارهای فرهنگی در ارتباط با محیط زیست همچون این آیین پاکسازی ساحل به صورت بهتر و منسجم تر باشیم.  

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های گناوه و دیلم در پایان گفت: امروز شاهد آن هستیم که فرهنگ حفاظت محیط زیست در شهر امام حسن نهادینه شده است و حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان در این آیین تاکیدی بر این مطلب است. مسئول انجمن زیست محیطی حیات سبز شهر امام حسن نیز در این آیین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این انجمن از مدت ها پیش اقدام به کارهای فرهنگی در راستای فرهنگ محیط زیست در شهر امام حسن کرده است.   روح الله فلاحتی گفت: برای برگزاری این آئین در شهر امام حسن مسئولان مختلف شهری امام حسن تعامل خوبی با ما داشتند و توانستیم این آیین را با حضور گسترده مردم این شهر برگزار کنیم.

 در این حرکت فرهنگی که صبح یکشنبه برگزار شد، اقشار مختلف مردم و مسئولان بخش امام حسن شهرستان دیلم ساحل شهر امام حسن مرکز بخش امام حسن را پاکسازی کردند.






۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن