تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820254973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت دکل هاي ميادين نفتي آذر و چنگوله در دولت يازدهم شتاب گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۱۱ق.ظ)
استاندار ايلام: ساخت دکل هاي ميادين نفتي آذر و چنگوله در دولت يازدهم شتاب گرفته است مرواريد گفت: روند ايجاد زيرساخت ها و تجهيزات مورد نياز در ميدان هاي نفتي «آذر و چنگوله» شهرستان مرزي مهران به مدد توجه ويژه وزارت نفت دولت تدبير و اميد شتاب بيشتري به خود گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، مرواريد استاندار ايلام با بيان اين مطلب اظهار کرد: دکل هاي اين ميادين اکنون مستقر و در حال کار است که تا پايان امسال بهره برداري از چاه هاي آنها آغاز مي شود.
وي افزود: تلاش کارکنان و پيمانکاران طرف قرارداد وزارت نفت در ساخت چاه هاي نفتي آذر و چنگوله ستودني است و افتخار ما اين است که مهندسان ايراني کارهاي مربوط به اين ميدان ها را انجام مي دهند.
استاندار ايلام ادامه داد: شش دکل حفاري اکنون در ميدان نفتي آذر مهران فعال است که تاکنون نزديک به چهار هزار و 500 متر حفاري انجام داده اند.
مهندس مرواريد اضافه کرد: ايجاد دکل در گذشته از سوي شرکت هاي خارجي انجام مي شد که خوشبختانه مهندسان جوان و تواناي کشور اکنون فناوري ساخت اين دکل را آموخته و صفر تا 100 اين کار با تفکر و غيرت ايراني اجرا مي شود.
وي گفت: ميادين نفتي آذر شامل 19 حلقه چاه است که پيش بيني مي شود در مرحله ‏نخست ‏روزانه ‏30 هزار بشکه نفت از آنها برداشت شود.
نماينده ي عالي دولت در استان افزود: پس از توسعه فعاليت ها و تقويت امکانات در سال هاي آينده، روزانه 65 هزار بشکه نفت مرغوب و سبک از ميدان آذر ‏برداشت مي شود. ‏













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن