تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802966370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داور صرب پنالتی مسلم را برای ایران نگرفت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: داور صرب پنالتی مسلم را برای ایران نگرفت


داور صربستانی این دیدار در دقیقه ۵۴ از اعلام یک ضربه پنالتی به نفع ایران که همچون روز روشن بود چشم پوشی کرد. زابالتا ، دژاگه را در داخل محوطه جریمه که صاحب توپ شده بود سرنگون کرد اما داور از اعلام پنالتی خودداری کرد. خبرگزاری آلمان در گزارشی از بلوهوریزونته (برزیل) نوشت :
لیونل مسی جادوگر آرژانتینی ، تک گل تیمش را در وقتهای تلف شده بازی برابر تیم ملی فوتبال ایران به ثمر رساند و آرژانتین را به مرحله یک هشتم پایانی این رقابتها رساند.  
آرژانتین با وجود پیروزی در این دیدار ، عملکردی را که از این تیم انتظار می رفت نداشت و بسیار ضعیف ظاهر شد و اگر بازیکنان ایران با بدشانسی چند موقعیت جدی را در نیمه دوم از دست نمی دادند حتی آرژانتین به شکستی که شایستگی آن را داشت نیز بسیار نزدیک شده بود.  
علاوه بر این، این تیم آسیایی از طرف داور مورد ظلم قرار گرفت و پیش از اینکه مسی ستاره بارسلونا گل پیروزی بخش تیمش را در وقتهای تلف شده بازی به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند را برای تیم کشورش به دست بیاورد ، میلوراد مازیچ داور صربستانی این دیدار در نیمه دوم یک ضربه پنالتی قطعی را به نفع ایران اعلام نکرد.  
مسی در این دیدار دومین گل خود در جام جهانی 2014 و سومین گل خود را در جامهای جهانی به ثمر رساند.  
آرژانتین با این پیروزی شش امتیازی شد و در صدر جدول گروه ششم این رقابتها قرار گرفت و بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار آخرش برابر نیجریه ، صعود خود را به مرحله بعدی این رقابتها قطعی کرد.  
ایران نیز با این شکست یک امتیازی باقی ماند و باید در دیدار آخرش در روز چهارشنبه تیم ملی فوتبال بوسنی را شکست دهد.  
این اولین پیروزی آرژانتین برابر ایران بود و دو تیم پیش از این تنها یک بار برابر هم قرار گرفته بودند که در مارس 1977 با تساوی یک یک به پایان رسیده بود.  
دیدار آرژانتین برابر ایران همچنین چهارمین دیدار آرژانتین برابر تیمهای آسیایی به شمار می آمد و آرژانتین در همه سه دیدار گذشته برابر تیمهای آسیایی در جامهای جهانی به پیروزی رسیده بود.  
این دیدار با حملات تیم ملی آرژانتین و دفاع متراکم از طرف تیم ملی ایران که توانست خطر را از دروازه علیرضا حقیقی دروازه بان ایران در 10 دقیقه نخست بازی دور کند آغاز شد.  
اولین فرصت آرژانتین در دقیقه 13 پس از پاس در عمق فرناندو گاگو برای گونزالو ایگواین در محوطه جریمه به وجود آمد اما ایگواین نتوانست توپ را از حقیقی عبور دهد.  
حقیقی برابر حملات آرژانتینیها به درخشش خود ادامه داد و ضربه سرخیو آگوئرو را در دقیقه 22 مهار کرد.  
دو دقیقه بعد نیز روخو فرصت دیگری را از دست داد و ضربه کرنری را که دی ماریا ارسال کرد با ضربه سر به بیرون زد.  
پس از آن بازی تاحدودی آرام شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود اما در دقیقه 32 مسی یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه ایران به دست آورد که آن را به بیرون زد.  
در دقیقه 37 نیز گارای با پاس مسی در محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد که آن را با فاصله کمی به بیرون زد.  
تیم ملی آرژانتین کنترل بازی را در دست داشت اما حملات این تیم به کندی صورت می گرفت و به اندازه ای شدید نبود که دفاع ایران را به سختی بیندازد.  
با گذشت زمان ، تیم ملی ایران اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد و حملات خود را آغاز کرد و سید جلال حسینی در دقیقه 42 ضربه کرنر اشکان دژاگه را با فاصله اندکی از روی دروازه با ضربه سر به بیرون زد و یک فرصت مناسب گلزنی را از دست داد.  
نیمه نخست بازی حادثه دیگری نداشت و با تساوی بدون گل و ناامید کننده برای آرژانتین به پایان رسید.  
نیمه دوم با سرعت بیشتری آغاز شد و زابالتا در دقیقه 48 اولین فرصت آرژانتین را از دست داد.  
چیزی نمانده بود که رضا قوچان نژاد با پاسی که پژمان منتظری از سمت راست ارسال کرد با ضربه سر اولین گل ایران را به ثمر برساند اما سرخیو رومرو دروازه بان آرژانتین به سختی این تیم را دفع کرد.  
داور صربستانی این دیدار در دقیقه 54 از اعلام یک ضربه پنالتی به نفع ایران که همچون روز روشن بود چشم پوشی کرد. زابالتا ، دژاگه را در داخل محوطه جریمه که صاحب توپ شده بود سرنگون کرد اما داور از اعلام پنالتی خودداری کرد.  
آرژانتین تحت فشار قرار گرفته بود و مسی کاپیتان آرژانتین در دقیقه 59 تلاش کرد با یک ضربه که از کنار دروازه به بیرون رفت این فشار را کاهش دهد.  
ایران در دقیقه 64 به این ضربه پاسخ داد و احسان حاج صفی از خارج از منطقه جریمه شوت پرقدرتی را به طرف دروازه آرژانتین شلیک کرد که پس از برخورد به مدافع آرژانتین به کرنر رفت.  
درحالی که با عقب نشینی شدید و غافلگیری آرژانتینیها ، ایران تقریبا تمام بازی را به کنترل خود گرفته بود ، دژاگه در دقیقه 66 با ارسال توپ از طرف منتظری از سمت راست ، ضربه سر قدرتمندی را روانه دروازه آرژانتین کرد که رومرو با نوک انگشتان خود آن را به کرنر فرستاد.  
در دقیقه 73 داور یک ضربه آزاد مستقیم برای آرژانتین اعلام کرد که مسی آن را به تور کنار دروازه زد.  
آرژانتین به بازی سرعت داد و دی ماریا در دقیقه 74 داخل منطقه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه دی ماریا به مرکز دروازه رفت و حقیقی به راحتی آن را در اختیار گرفت.   
تیم ملی آرژانتین در 15 دقیقه آخر بازی تلاش کرد سه امتیاز این بازی را به دست آورد و حملات خود را بیشتر کرد و ایران نیز از سلاح ضد حمله استفاده می کرد.  
رضا قوچان نژاد در یکی از این ضد حملات در دقیقه 86 برابر دروازه رومرو صاحب توپ شد و می توانست ایران را به پیروزی برساند اما دروازه بان آرژانتین با دست چپ خود آن را از دروازه دور کرد.  
درحالی که همه برای به پایان رسیدن این بازی با نتیجه صفر صفر آماده می شدند ، مسی در دقیقه دوم وقتهای تلف شده با ضربه ای از خارج از محوطه جریمه به دور از دستهای حقیقی توپ را وارد دروازه ایران کرد و پیروزی ارزشمندی را برای آرژانتین برابر تیم جنگنده ایران به دست آورد.  
158/145


یک شنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن