تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804056994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرمهدیزاده و سحر کرجی موفق به کسب مدال طلا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی کاراته قهرمانی دانشجویان جهان/
امیرمهدیزاده و سحر کرجی موفق به کسب مدال طلا شدند
کاراته‌کاهای ایران در روز سوم از نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان موفق به کسب دو مدال طلا  شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات از روز پنجشنبه با حضور 319 کاراته کا از 47 کشور جهان در مونته نگرو آغاز شد که کاراته کاهای کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا ، یک نقره و چهار برنز تا پایان سومین روز این مسابقات شدند. امروز در سومین روز این مسابقات امیر مهدی زاده کاراته کای شایسته کشورمان صیاد اولین طلای تیم کشورمان بود که با پیروزی مقابل تمامی حریفان خود بر سکوی نخست رقابتهای قهرمانی دانشجویان جهان ایستاد.
 
 مهدیزاده  در وزن 60- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در نخستین مبارزه موفق شد سانتوز داگلاس کاراته کای شهیر و عنواندار برزیلی را با نتیجه 7 بر یک شکست دهد. وی سپس در مصاف با حریفی از چین به برتری 7 بر صفر رسید و در ادامه در مرحله نیمه نهایی مقابل "آراگا" دارنده دو نشان برنز آسیا از ژاپن، پیش از پایان وقت قانونی 8 بر صفر برنده و راهی فینال شد. مهدی زاده در این مسابقه برابر احمد عبادالصادق از مصر 4 بر صفر پیروز شد و نخستین نشان طلای تیم دانشجویان را به نام خود ثبت کرد. در این وزن امیل پاولف از مقدونیه به همراه آراگای ژاپنی بر سکوی سوم ایستاد. پاولف 2 ماه پیش در رقابتهای قهرمانی اروپا در فنلاند مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاده و طلا گرفته بود.
 



امیر مهدیزاده 
 
سحر کرجی کاراته کای وزن 50- کیلوگرم کشورمان دومین نشان طلا را کسب کرد. کرجی در دیدار پایانی این دوره از مسابقات با نتیجه قاطع 6 بر صفر ویکتوریا سمنیکوآ از اسلواکی را مغلوب و مدال طلا را از آن خود کرد.
 
کرجی برای راهیابی به فینال، در بازی اول خود مقابل پائولا دسوزا از برزیل 2 بر صفر به برتری رسید. در مبارزه دوم 3 بر 2 از سد "بتینا پلانک" از اتریش گذشت.این اتریشی اردیبهشت ماه گذشته در مسابقات قهرمانی اروپای 2014 در فنلاند به مدال نقره دست یافته بود و رتبه نخست رنکینگ جهانی را در اختیار دارد. در بازی سوم "هانا دارسکوویچ" کاراته کای کشور میزبان چاره ای جز شکست 2 بر صفر مقابل کرجی پیدا نکرد.
 

اما در کومیته تیمی بانوان ، بانوان کشورمان موفق به کسب مدال برنز شدند.  این تیم با ترکیب حمیده عباسعلی، فاطمه چالاکی، الهه رضازاده و رزیتا علیپور در نخستین مبارزه موفق شد تیم آلمان را 2 بر صفر شکست دهد. نمایندگان کاراته ایران در دومین گام، باخت 2 بر یک را به تیم مصر تحمیل کردند اما در سومین مبارزه در برابر تیم اتریش 2 بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند. تیم ایران در مرحله شانس مجدد به دیدار تیم فرانسه رفت و موفق شد این حریف قدر اروپایی را با حساب 2 بر یک شکست داده و به همراه صربستان بر سکوی سوم مبارزات تیمی بایستد.
 
فاطمه چالاکی در وزن 55-کیلوگرم پس از اینکه در دیدار اول مقابل "سوفیا بان هازی" از مجازستان پیروز شد در گام دوم مقابل "یاسمین اتیا" از مصر مغلوب شد و به گروه بازنده ها رفت.چالاکی برای کسب نشان برنز ابتدا کان فیزا از ترکیه را 5 بر یک شکست داد اما برای کسب مدال برنز در آخرین مبارزه مقابل امیلی توی از فرانسه 7 بر یک نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به سکو بازماند. ضمن اینکه سعید احمدی در وزن 67-کیلوگرم در نخستین پیکار مقابل "نیاز علی اف" نایب قهرمان اروپای 2014 از آذربایجان 2 بر صفر شکست خورد و از گردونه رقابتها حذف شد.
 
تا پایان سومین روز نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان نمایندگان کشورمان دو مدال طلا توسط سحر کرجی و امیرمهدیزاده ، یک مدال نقره  رزیتا علیپور و 4 مدال برنز سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب ،حمیده عباسعلی و کومیته تیمی دست پیدا کرده اند.
 
پرونده این دوره از مسابقات عصر فردا در مونته نگرو بسته می شود.
 

 


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۲۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن