تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمای ساختمانهای اردبیل ایرانی اسلامی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل بدری مطرح کرد؛
نمای ساختمانهای اردبیل ایرانی اسلامی می شود
اردبیل - خبرگزاری مهر: شهردار اردبیل با اشاره به آغاز طرح ساماندهی و یکسان سازی نماهای ساختمان های جدید الاحداث در اردبیل گفت: با اجرای این طرح نماسازی در مرکز استان ایرانی اسلامی خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری عصر شنبه در جلسه شورای فنی شهرداری اردبیل اضافه کرد: در سال 91 دستورالعمل ویژه ای برای ساماندهی نماسازی در اردبیل تصویب و ابلاغ شد که باید براساس آن نماهای ساختمان های جدید احداث شود. وی با اشاره به ابلاغ این دستورالعمل به سازمان نظام مهندسی اردبیل تاکید کرد: این دستورالعمل در راستای حفظ ارزش های معماری بومی و متناسب با فرهنگ اصیل و غنی ایرانی اسلامی است. شهردار اردبیل با بیان اینکه این دستورالعمل پس از طی مراحل لازم هم اکنون در حال اجرا است، تصریح کرد: براین اساس تمام نقشه های وارده به شهرداری از یک طبقه تا 10 طبقه باید دارای ویژگی های تاکید شده در این دستورالعمل باشد. وی نماسازی ساختمان های جدیدالاحداث اردبیل را از الزامات نقشه دانست و متذکر شد: صاحب ملک باید طرح نمای در نظر گرفته برای ساختمان خود را زمینه نقشه اصلی کرده و به شهرداری ارائه دهد. بدری ضمن اشاره به اینکه با اجرای این طرح شاهد ساماندهی نمای ساختمان های اردبیل خواهیم بود، یادآور شد: شهرداری اردبیل در اجرای دقیق این قانون تاکید داشته و حتی پایان کار ساختمانی نیز براساس بررسی کارشناسان از نمای ساختمان ارائه خواهد شد. وی همچنین با اشاره به آغاز طرح زیبا سازی برخی از میادین قدیمی اردبیل عنوان کرد: زیباسازی میدان شریعتی اردبیل به عنوان یکی از میادین قدیمی و پرتردد این شهر در حال اجرا بوده و به زودی رونمایی خواهد شد. شهردار اردبیل یادآور شد که در اجرای زیباسازی میدان شریعتی متناسب با معماری و ارزش های فرهنگی بومی بوده و حتی آب نمای قدیمی این میدان حفظ خواهد شد.


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۱۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن