تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814614228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيرانوند:به‌خاطر استقلال‌قيد‌بازي در آسيا را مي‌زنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بيرانوند:به‌خاطر استقلال‌قيد‌بازي در آسيا را مي‌زنم
دروازه‌بان فصل گذشته تيم فوتبال نفت تهران گفت: از استقلال پيشنهاد دارم و مي‌خواهم راهي اين تيم شوم اما متأسفانه با باشگاه نفت تهران قرارداد دارم!

 عليرضا بيرانوند در خصوص پيشنهاد استقلال به وي براي حضور در اين تيم گفت: اين موضوع صحت دارد و من با مسئولان باشگا استقلال صحبت کردم اما متأسفانه با باشگاه نفت قرارداد دارم و به مسئولان استقلال هم گفتم که با مسئولان باشگاه نفت صحبت کنيد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: خودم دوست دارم به استقلال بروم چرا که جا براي پيشرفت در اين تيم وجود دارد و اگر مسئولان باشگاه نفت به من اين اجازه را بدهند که به اين تيم بروم براي من خيلي خوب مي‌شود. من هشت سال در نفت بازي کردم و مسئولان اين تيم در حق من پدري کردند و اميدوارم که پدري را در حق من تمام کنند و اجازه بدهند به استقلال بروم.

دروازه‌بان فصل گذشته تيم فوتبال نفت تهران در ادامه در مورد اينکه خرمگاه در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، گفته بود: اجازه رفتن او را به استقلال نمي‌دهند، افزود:  به هر حال هر کادر فني باشد همين را مي‌گويد چرا که آنها براي تيمشان نقشه‌ها کشيدند. من زندگي ورزشي‌ام را مديون منصوريان و خرمگاه هستم و به منصوريان هم گفتم که براي پيشرفتم اجازه بدهد به استقلال بروم. با اين همه من همه چيز را به مسئولان باشگاه سپردم و اختيار من دست مسئولان باشگاه نفت است.

بيرانوند در پاسخ به اين سؤال که اگر مسئولان باشگاه نفت تهران به او اجازه جدايي ندهند وي چه خواهد کرد،‌گفت: به هر حال من با باشگاه نفت قرارداد دارم و با هرکس که مشورت کردم به من گفتند که راهي استقلال شوم شما ببينيد که استقلال و سپاهان سهميه آسيايي ندارند و نفت سهميه آسيايي دارد اما من براي پيشرفتم حتي حاضرم قيد بازي کردن در آسيا را بزنم. اميدوارم تصميمي گرفته شود که نه من ضرر کنم نه نفت.

وي در پايان افزود: من با منصوريان صحبت کردم و مشکلاتم را به او گفتم اما هنوز با قنبرزاده نتوانستم صحبت کنم. به مسئولان باشگاه استقلال هم گفتم که من با نفت قرارداد دارم و بايد نامه درخواست من را براي باشگاه ارسال کنيد. الآن هم نمي‌دانم که اين نامه براي نفت ارسال شده يا نه، اما اميدوارم تصميم خوبي براي من گرفته شود.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/03/31 19:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن