تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیرضا حقیقی: حجازی و عابدزاده راهنماهای من بودند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مصاحبه سایت فدراسیون جهانی با دروازه بان ایران؛
علیرضا حقیقی: حجازی و عابدزاده راهنماهای من بودند
سایت فیفا بعد از قوچان نژاد به سراغ علیرضا حقیقی دروازه بان ایران رفت و از بسته نگه داشتن دروازه مقابل نیجریه با وی صحبت کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سایت فدراسیون جهانی فوتبال بعد از قوچان نژاد به سراغ علیرضا حقیقی سنگربان ایران رفت و نوشت: ایران در گذشته همیشه دروازه بانان خوبی تولید کرده که نشان خود را در چارچوب دراوزه به جا گذاشته و دورانی تاریخی با این تیم داشته اند. بعد از اینکه علیرضا حقیقی ااعتماد کی روش پرتغالی را برای بازی مقابل نیجریه جلب کرد به نظر می رسد که علیرضا حقیقی هم شروع به پا گذاشتن جای پای سنگربانان بزرگ گذاشته است.

بعد از بازنشستگی مهدی رحمتی در سال گذشته گزینه های زیادی پیش روی کی روش بود اما در نهایت علیرضا حقیقی تایید کی روش گرفت. دروازه بان 26 ساله ایران در دیدار مقابل قهرمان آفریقا عملکرد با ثباتی داشت و یکی از عوامل کسب یک امتیاز از این بازی بود. این اولین بازی بدون گل خورده ایران در جام های جهانی بود.

رویایم محقق شد

حقیقی به سایت فیفا می گوید: این چیزی بود که من رویای آن را داشتم. می خواستم پیراهن ایران را در جام جهانی بپوشم و به آن هم رسیدم. خدا را شکر می کنم و مفتخرم که اجازه ندادم هیچ گلی از دروازه تیم ملی کشورم عبور کند. البته این بدون کمک هم تیمی هایم اتفاق نمی افتاد.

وی ادامه داد: دفاع بی نقص ایران یک کار تیمی بود. من هر کاری برای موفقیت تیم انجام دادم اما تلاش تمام هم تیمی ها لازم بود تا بدون گل بمانیم.

سایت فیفا به مربی حقیقی اشاره می کند: حقیقی به تنهای به اینجا نرسیده و یکی از بهترین سنگربانان تاریخ آسیا یعنی احمدرضا عابدزاده که در سال 98 درون دروازه ایران قرار داشت به وی کمک کرده است. ضمن اینکه پیش از مرگ ناصر حجازی افسانه ای، نصایح وی را هم شنیده است.

حقیقی می گوید: ناصر حجازی من را در مورد نکات دروازه بانی راهنمایی زیادی کرده بود درست مانند احمدزاده مربی قدیمی ام در پرسپولیس که در مورد جام جهانی نکاتی را به من گفته بود.









تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن