تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818914294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده: در شان مدیرعامل نیست که با بازیکنان تماس بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در واکنش به جدایی رحمتی؛ افشارزاده: در شان مدیرعامل نیست که با بازیکنان تماس بگیرد تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در واکنش به صحبت های سیدمهدی رحمتی که گفته بود به دلیل تماس نگرفتن بهرام افشارزاده از جمع آبی پوشان جدا شده است، گفت: در شان مدیرعامل نیست که با بازیکن تماس بگیرد. من با کدام فوتبالیستی تا به حال تماس گرفته ام که رحمتی دومی آن باشد.


به گزارش ایرنا، بهرام افشارزاده عصر امروز (یکشنبه) در جریان نشست خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران عنوان کرد: این دروازه بان اصلا از من وقتی نگرفت که با او جلسه داشته باشم، ضمن اینکه باشگاه، مسوول نقل و انتقالات دارد.
وی افزود: ورزشکار باید تابع قانون باشد و دلیل نمی شود که با شروط، بازیکنان را قبول کنیم چرا که برای ما خواسته مربی در اولویت است.
وی در مورد نشست امروز خصوصی سازی عنوان کرد: این جلسه برای روشن شدن وضع جاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود و بنا شد از سوی وزارت اقتصاد و دارایی نامه ای به دو باشگاه نوشته شده و برنامه ها و شرایط مالی ارایه شود تا خصوصی سازی به مرور انجام شود.
این مقام مسوول ادامه داد: مقرر شد هر دو هفته، این مسایل در باشگاه مطرح شود و نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی هم حضور داشته باشند.
افشارزاده تاکید کرد که در جلسه امروز هر کدام از حاضران نظرات موافق و مخالفی داشتند.
وی در مورد شرایط استقلال عنوان کرد: شرایط باشگاه استقلال همچون پرسپولیس است و وضع مالی چندان خوبی نداریم و می خواهیم از اسپانسر کمک بگیریم و اسپانسرهای دیگر هم جذب کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه خصوصی سازی این دو باشگاه چقدر جدی است، افزود: بنا است تا پایان امسال، دو باشگاه با کمک وزارت ورزش و جوانان به افرادی که صلاحیت خرید دارند، واگذار شود. البته این مصوبه مجلس است و باید علنی شود.
ورزشی (1). ** 3783 ** 9250 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن