تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز هفته المپیک از امروز در سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با همکاری مشترک کمیته ملی المپیک و فدراسیون همگانی؛ آغاز هفته المپیک از امروز در سراسر کشور خبرگزاری پانا: با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون همگانی ˝هفته المپیک˝ از امروز شنبه 31 خرداد در تهران و استانهای مختلف کشور آغاز و با انجام فعالیتها و رقابتهای متنوع ورزشی به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
۱۳۹۳ شنبه ۳۱ خرداد ساعت 15:04



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این مراسم با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزشهای همگانی در اکثر استانهای کشور برگزار میشود  و امسال نیز همزمان با آغاز ماه خرداد  و 23 ژوئن روز جهانی المپیک در استانهای مختلف کشور با برنامه های متنوع همراه خواهد بود.
براساس برنامه ریزی صورت گرفته 31 خرداد و اولین روز از هفته المپیک با عنوان "المپیک و طبیعت"، اول تیرماه  المپیک و بانوان، دوم تیرماه المپیک و سالمندان، سوم تیرماه المپیک و کودکان و المپیک و مددجویان، چهارم تیرماه المپیک و معلولان و جمعه ششم تیرماه  وآخرین روز از هفته المپیک به عنوان  دو  روز المپیک نامگذاری شده است.
با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در هر روز برنامه و فعالیت متناسب با نامگذاری آن روز انجام می شود. طبق برنامه در روز المپیک و طبیعت ماهیگیری ورزشی در پارک رازی ساعت 17 تا 20 انجام می شود و به ترتیب روز المپیک و بانوان ، دو بانوان ساعت 9 صبح در پارک قصر فیروزه، روز المپیک و سالمندان ورزش سالمندان در کهریزک، روز المپیک و کودکان ورزش کودکان 10 صبح در کمیته ملی المپیک و المپیک و مددجویان ورزش صبحگاهی 9 صبح در کانون اصلاح و تربیت، روز المپیک و معلولان ساعت 10 صبح در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و در پایان روز دو المپیک ، دو آقایان ساعت 9 صبح در محل سالن هندبال در فدراسیون هندبال برگزار می شود.
لازم به ذکر است کمیته بین المللی المپیک 23 ژوئن را به عنوان روز المپیک نامگذاری کرده است و همه کمیته های المپیک اقدام به برگزاری این مراسم می کنند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن