تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه مسابقات در رده های سنی مختلف رویکرد هیات شطرنج خراسان رضوی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه مسابقات در رده های سنی مختلف رویکرد هیات شطرنج خراسان رضوی است مشهد - ایرنا - رییس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: توسعه کمی و کیفی مسابقات در رده های سنی مختلف رویکرد مهم این هیات طی سالجاری است.


ˈمحمد رضا وجدانیˈ روز شنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: با توجه به استعدادها و ظرفیتهای شطرنج در رده های سنی گوناگون، برگزاری رقابتها در سطوح استانی و ملی از اقدامات مهم برای شناخت این ظرفیت ها و کمک به باروری آنها است.
وی ادامه داد: با برگزاری رقابتهای شطرنج به مناسبت های مختلف سعی می شود برای نیل به هدف مزبور گامهای موثری برداشته شود که از جمله آنها می توان به مسابقات گرامیداشت هفته معلم، روز پدر، گرامیداشت فردوسی، مبعث پیامبر اکرم (ص)، روز جوان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و نخستین دوره لیگ دسته اول شطرنج و گرامی داشت نیمه شعبان در این استان اشاره کرد.
وی افزود: رقابتهای شطرنج تیم دو نفره و حذفی جام رمضان و گرامی داشت عید سعید فطر نیز در تیر ماه و مرداد ماه سالجاری در مشهد برگزار می شود.
وجدانی همچنین از برگزاری سومین دوره لیگ شطرنج بانوان و نخستین دوره لیگ شطرنج دسته دوم در رده سنی کمتر از 20 سال و لیگ قهرمانان استان از نهم لغایت پانزدهم مرداد ماه امسال در مشهد خبر داد.
رییس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: رقابتهای شطرنج گرامی داشت روز خبرنگار و هفته دولت نیز 23 مرداد ماه و نیمه نخست شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد شطرنج بازانی که به صورت حرفه ای و فعال در این استان فعالیت می کنند طی چهار سال گذشته از 37 به 123 نفر، تعداد داوران از 22 به 66 تن و مربیان از 17 به 83 نفر افزایش یافته است.
وجدانی گفت: دو نفر از داوران شطرنج استان دارای درجه بین المللی فیده و چهار نفر از شطرنج بازان هم دارای درجه رنکینگ بین المللی 2200 هستند./3
7490/664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن