تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان جزو استانهای رده پایین در وقوع سرقتهای مسلحانه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان گلمحمدی:
زنجان جزو استانهای رده پایین در وقوع سرقتهای مسلحانه است
زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: زنجان جزو استانهای امن کشور است و خوشبختانه سرقت مسلحانه و جرایم خشن ندارد.



به گزارش خبرنگار مهر، جعفر گلمحمدی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران نگهداری از مجرمین و محکومین در زندان ها را از رویکردهای اساسی سازمان زندانها عنوان کردو افزود: نگهداری از محکومین در زندانها باعث ایجاد امنیت در جامعه می شود. وی بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و تریبتی و دینی در زندانها اشاره کرد و اظهار داشت:در این خصوص سازمان زندانها بر تحقق این برنامه ها تاکید جدی دارد و برنامه های متعددی در این حوزه ها اجرا می کند که خروجی خوبی را تاکنون به دنبال داشته است. رئیس کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت جامعه پذیری زندانیان پس از آزادی از زندان اشاره کرد و گفت:برخورد درست مردم با مجرمین نقش بسیار موثری در زندگی آنها دارد چرا که این امر باعث می شود آنها به زندگی سالم ادامه بدهند و اعتماد به نفس خود را برای مفید بودن در جامعه تقویت کنند. گلمحمدی از دادن مرخصی به زندانیان واجد شرایط در زنجان به مناسبت هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت:به مناسبت هفته قضائیه به همه زندانیانی که واجد شرایط هستند یک هفته مرخصی هدیه داده می شود.

وی گفت: در هفته قضائیه به خانواده های زندانیان اجازه داده می شود که با زندانی خود چهره به چهره ملاقات کنند. رئیس کل دادگستری زنجان یاد آورشد: ديدار خانواده زندانيان با آنها و دیدار مسئولان قضايی با زندانيان دربرقراری آرامش زندانیان بسیار مثمر ثمر است.

گلمحمدی اقدامات ترتبيتی زندان ها را در بهبود وضع زندگی زندانيان موثر دانست و افزود: درصد بازگشت پايين زندانيانی كه در بلند مدت در زندان تحت آموزش های تربيتی و حرفه ای بوده اند مبين تاثيرگذاری اقدامات تامينی تربيتی است.

وی افزود:در سازمان زندانها انواع برنامه ها و کلاسهای آموزشی و مهارتی و فنی و حرفه ای  و دینی به زندانیان آموزش داده می شود تا حرفه ای یاد بگیرند و بعد از آزادی از زندان اشتغال ایجاد کنند. گلمحمدی تصریح کرد: اگر زندانی قبل از ارتکاب جرم شرایط تحصیل داشت هرگز به سمت کار خلاف نمی رفت.


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن