تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802669380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور 93 از فردا/ اعلام جزئیات برگزاری آزمون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توکلی در گفت‌وگو با پانا خبر داد؛ آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور 93 از فردا/ اعلام جزئیات برگزاری آزمون خبرگزاری پانا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون سراسری سال 93 از فردا یکشنبه اول تیرماه خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۳۱ خرداد ساعت 10:07



حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به توزیع کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز یکشنبه اول تیرماه افزود: کارت شرکت در آزمون داوطلبان و برگ راهنما از روز یکشنبه اول تیرماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می ‌گیرد. وی افزود: داوطلبان می توانند از فردا تا روز چهارشنبه چهارم تیرماه برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه خود به سایت سازمان مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال شناسنامه، کارت اعتباری ثبت نام و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام، نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شناسنامه نسبت به تهیه یک نسخه پرینت از کارت آزمون خود اقدام کنند.
صدور بیش از یک میلیون کارت آزمون
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: جمعا یک میلیون و 194 هزار و 629 کارت ورود به جلسه صادر شده است.
شرایط اعلام علاقه مندی گزینش دانشگاه پیام نور
وی ادامه داد: داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون موفق به اعلام علاقه‌مندی برای شرکت در گزینش دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی نشده‌اند نیز می‌توانند با پرداخت مبلغ 58 هزار ریال از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به علامت‌گذاری مورد مذکور از تاریخ 2 تیر ماه تا 9 تیر ماه 93 اقدام کنند.
توکلی تصریح کرد: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده اند باید علاوه بر پرینت گروه آزمایشی اصلی بر حسب شرکت در گروه های آموزشی دوم و سوم نیز اقدام کنند.
اعلام فهرست رشته های دارای شرایط خاص از فردا
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: فهرست رشته های متمرکز دارای شرایط خاص که به روش متمرکز دانشجو می پذیرند نیز از فردا یکشنبه اول تیرماه بر روی سایت سازمان قرار می گیرد. داوطلبان این گونه رشته ها در صورت واجد شرایط بودن بر اساس ضوابط مربوط تا پایان روز سه شنبه 10 تیرماه نسبت به انتخاب رشته محل های مربوط که گزینش آن ها متمرکز است اقدام کنند.
وی یادآور شد: آندسته از داوطلبان علاقمند دانشگاه آزاد که پذیرش داوطلب بر اساس آزمون است باید ضمن شرکت در آزمون و پس از اعلام نتیجه آزمون سراسری 93 و دریافت کارنامه اولیه برای انتخاب رشته با آزمون مذکور به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد مراجعه کنند.
توکلی تصریح کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی و شناسنامه الزامی است. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت آزمون مربوطه و شناسنامه و کارت ملی چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادپاک کن و مداد تراش و سوزن به همراه داشته باشد.
وی گفت: هر داوطلب ضرورت دارد با توجه به گروه آزمایشی و شماره داوطلبی که در بالای کارت آزمون نوشته شده و آدرش محل برگزاری آزمون که در ذیل کارت درج شده، نسبت به شناسایی محل آزمون در یک روز قبل از برگزاری آزمون اقدام کنند. به کلیه داوطلبان شهرستان های بزرگ تهران، شیراز، تبریز و اصفهان توصیه می شود یک روز قبل از اجرای آزمون حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی به طور جداگانه و هر کدام در یک نیمروز برگزار می‌شود، گفت: هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید کارت همان آزمون را در اختیار داشته باشد. بنابراین داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند به ترتیب دو یا سه کارت شرکت در آزمون دریافت خواهند کرد.
زمان برگزاری آزمون 93
توکلی با بیان اینکه آزمون سراسری سال 93 در صبح و بعد ازظهر روزهای پنج شنبه (پنجم تیر) و جمعه (ششم تیرماه) و همچنین صبح شنبه (هفتم تیرماه) در364 شهرستان و بخش و 15 کشور خارجی برگزار می‌شود، گفت: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح و گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر روز پنج شنبه5 تیرماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز در صبح و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعد از ظهر روز جمعه (ششم تیرماه) و همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در نوبت صبح روز شنبه (هفتم تیرماه) برگزار می‌شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن