تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت‌ها هیچ‌گاه كارخانه‌ساز و كارخانه‌دار خوبی نبوده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: دولت‌ها هیچ‌گاه كارخانه‌ساز و كارخانه‌دار خوبی نبوده‌اند خبرگزاری پانا: دکتر گفت: باید با همکاری و بدون اتلاف فرصت‌ها، انتظارات مردم را برآورده ساخته و کشور را به جایگاه واقعی و شایسته خود در سطح دنیا برسانیم.
۱۳۹۳ شنبه ۳۱ خرداد ساعت 08:42



به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی در نشست مشترك اعضای كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی با مدیران و فعالان اقتصادی استان، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش می‌كند با بهره‌گیری از نیروهای با تجربه و كارآمد، با تعامل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، بذر امیدی را كه در جامعه كاشته شده بارور سازد.
وی با بیان این كه سفر نمایندگان عضو كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی به استان فارس و دیدار با فعالان اقتصادی نشان دهنده توجه مجلس به همه نقاط كشور است، افزود: رشد متوازن و همه جانبه كشور نیازمند توجه به مناطق مختلف و رفع ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت‌ها است.
* همه قوای كشور در جهت منافع ملی با هم‌گرایی و هم‌افزایی به وظایف خود عمل كنند
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این كه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با توجه به اشراف كامل به مسائل مختلف كشور و ارائه راه‌كار‌های لازم در حوزه‌های گوناگون، هوشمندانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به قوای كشور ابلاغ كرده‌اند، گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی درون‌زا و متكی به توانمندی‌های كم داخلی است كه شناسایی ظرفیت‌ها و تلاش برای به فعلیت در آوردن ظرفیت‌های بالقوه به منظور رونق فضای كسب و كار در آن مورد توجه جدی قرار دارد.
دكتر احمدی با بیان این كه علیرغم وجود ده درصد از ذخایر و یك درصد جمعیت دنیا در كشور، رتبه ایران در فضای كسب و كار از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست، اظهار داشت: باید با همكاری و بدون اتلاف فرصت‌ها، انتظارات مردم را برآورده ساخته و كشور را به جایگاه واقعی و شایسته خود در سطح دنیا برسانیم.
وی با تأكید بر نقش مهم مجلس شورای اسلامی در ثبات در عرصه قانون‌گذاری و اعمال نظارت بر صدور دستورالعمل‌هایی كه موانع تولید در كشور هستند، گفت: برای پیشبرد اهداف عالی نظام و رفع محدودیت‌ها و تنگناهای موجود در عرصه‌های مختلف همه قوای كشور باید در جهت منافع ملی با همگرایی و هم‌افزایی به وظایف خود عمل كنند.
*دولت‌ها هیچ‌گاه كارخانه‌ساز و كارخانه‌دار خوبی نبوده‌اند
رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با بیان این كه مسئولان نباید از سرپوش تحریم‌ها برای پوشاندن ضعف عملكرد حوزه‌های فعالیت خود استفاده كنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمینه منابع انسانی و ذخایر دارای غنای خوبی است كه باید با ایجاد زمینه‌های لازم برای فعال شدن بخش‌های مختلف، شتاب پیشرفت كشور را سریع‌تر كنیم.
دكتر احمدی با بیان این موضوع كه دولت‌ها هیچ‌گاه كارخانه‌دار و كارخانه‌ساز خوبی نبوده و نیستند، تأكید كرد: وظیفه دولت ایجاد زیرساخت‌ها و سازوكار لازم برای فعالیت بخش خصوصی با همكاری نهادهای قانونگذار و قضایی است.
وی با اشاره به این كه مدیریت ارشد استان از ابتدای آغاز فعالیت خود با همه گروه‌ها و فعالین سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تعامل داشته و برای رفع معضلات استان از همه آن‌ها دعوت به همكاری كرده است، اظهار داشت: آماده‌ایم به دور از هرگونه جناح‌گرایی برای پاسخ دادن به انتظارات مردم و ایجاد امیدواری در آنان تمام تلاش خود را به كار گیریم.
گفتنی است اعضای كمیسیون ویژه تولید ملی مجلس شورای اسلامی در سفر دو روزه خود به استان فارس علاوه بر بازدید از مراكز صنعتی و اقتصادی استان، در جلسات مشتركی با مدیران دستگاه‌های اقتصادی و اجرایی و فعالین بخش‌های اقتصادی فارس، مسائل و مشكلات این بخش‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن