تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820040415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکنان شهدای جلین از نظر بدنی کم آوردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان بابایی:
بازیکنان شهدای جلین از نظر بدنی کم آوردند
گرگان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم دسته دومی فوتسال شهدای جلین گلستان ضعف بدنی بازیکنان را مهم ترین دلیل تساوی برابر حریف عنوان کرد.



"حسین بابایی" پس از کسب تساوی خانگی برابر تیم پاس قوامین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شما دیدید که ما 2 بر صفر پیش افتاده بودیم اما اسیر اتفاقات شدیم و 3 گل دریافت کردیم و در نهایت بازی مساوی به پایان رسید. بابایی افزود: در نیمه اول چندین موقعیت گل را از دست دادیم. این را هم بگویم که داوری امروز مشکلی نداشت. وی با اعلام اینکه با نیروی کمتری در این بازی ظاهر شدیم افزود: بازیکنان در 5 دقیقه پایانی از نظر بدنی کم آوردند چون بازیکن تعویضی کمتری نسبت به بازی های گذشته داشتیم و دستم برای تعویض بسته بود. وی تصریح کرد: به دلیل آنکه بازیکنان کمتری در اختیار داشتیم از بازیکنان رده امید استفاده کردیم که از بازی آن ها راضی هستم. بابایی در رابطه با مصدومیت پرتعداد بازیکنان گفت: یکی دو مصدوم تیم در روزهای آینده وضعیت شان بهبود می یابد و به 3 بازی پایانی ما که بسیار حساس است خواهند رسید. حسین بابایی با اعلام اینکه به بقا در لیگ دسته دو صددرصد امیدواریم خاطرنشان کرد: این تساوی را به فال نیک می گیریم و امیدوارم در بازی بعدی برابر آفاق فیروزکوه به پیروزی برسیم. وی در مورد مشکلات تیمش بیان کرد: مشکلات زیادی داریم اما فعلا بهتر است در مورد آن صحبت نکنم. امیدوارم این مشکلات زودتر برطرف شود. سرمربی تیم شهدای جلین درباره محرومیت "تازیکه" در.ازه شماره یک تیمش عنوان کرد: این بازیکن در تمرینات به قول معروف پای خود را از گلیمش درازتر کرد و در کار فنی دخالت می کرد به همین دلیل به طور موقت او را کنار گذاشته ایم. در مورد وی هیات مدیره باید نظر بدهد. گفتنی است بازی تیم های شهدای جلین و پاس قوامین تهران که در گرگان برگزار شد با نتیجه تساوی 4 بر 4 خاتمه یافت. تم شهدای جلین در بازی بعدی خود در زمین آفاق فیروزکوه به میدان خواهد رفت. این تیم هم اکنون از 8 بازی گذشته خود 8 امتیاز کسب کرده و در قعر گروه الف مسابقات قرار گرفته است.


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۰۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن