تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814713510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: سقف‌ قرارداد نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاج: سقف‌ قرارداد نداريم
کد خبر: ۴۰۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ - 20 June 2014


رئيس سازمان ليگ گفت:سقف قرارداد نداريم يک بازيکن هر مقداري مي‌تواند دريافت کند. يک سال سقف قرارداد اجرا شد اما رواج دروغ‌گويي شد.


مهدي تاج در مورد قرارداد مهدي رحمتي با پيکان که مي‌گويند مبلغش بالاست اظهار داشت: قراردادها روند خوبي را طي مي‌کند و تغييري داشته است. سقف قرارداد نداريم يک بازيکن هر مقداري مي‌تواند دريافت کند. يک سال سقف قرارداد اجرا شد اما رواج دروغ‌گويي شد اما امسال قرار است بودجه اعلامي باشگاه‌ها به سازمان ليگ اعلام شود. 3 باشگاه بالاي 15 ميليارد اعلام کردند و همين پيکان هم چيزي حدود 14 ميليارد اعلام کرد.


به نقل از فارس، وي ادامه داد: اعتقاد داريم که قرارداد تحويلي و پول داده شده بايد اعلام شود اگر پول تحويل داده شده با قرارداد متفاوت باشد تحلف است و بايد اعلام شود. اين مسئله مورد بررسي قرار مي‌گيرد و به همين دليل معتقدم که بايد پول دريافتي رحمتي و قراردادش يکي باشد.
رئيس سازمکان ليگ در خصوص برنامه‌ريزي مسابقات تصريح کرد: امسال سازمان ليگ تاريخ ليگ را به موقع به پايان رساند. از 32 کشور يک ماه زودتر ليگ را به پايان رسانديم و حاصل اين موضوع هم اين شد که در بازي با نيجريه بازيکنان 11 کيلومتر دويدند. سازمان ليگ امسال ليگ را جوان کرده است و چاره‌انديشي کردند و فکر مي‌کنم ميزان دوندگي بيشتر شود. خوشحالم که ليگ را پارسال به موقع تمام کرديم و کي‌روش به خوبي از بازيکنان استفاده کرد.


تاج در مورد صحبت‌هاي گرشاسبي خاطرنشان کرد: جمع هزينه‌هاي فوتبال که در عرف اعلام شده است معقول است. سهميه ژاپن و ايران در ليگ قهرمانان آسيا 3+1 شده است. اگر جمع هزينه همه باشگاه‌ها را حساب کنيم 251 ميليارد مي‌شود و نسبت به عملکرد عدد قابل قبولي است اعتقاد داريم که قراردادها اعلام شود. خوشبختانه همکاري خوبي بين وزارت و فدراسيون است که شاهد اتفاقات خوبي خواهيم بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن