تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود تکنولوژی به بخش کشاورزی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام ناصری:
ورود تکنولوژی به بخش کشاورزی ضروری است
بابل - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه تکنولوژی توسعه اقتصاد کشور را رقم می‌زند، ورود تکنولوژی به بخش کشاورزی را امری ضروری دانست.



به گزارش خبرنگار مهر در بابل ،حجت الاسلام علی اکبر ناصری پیش از ظهر جمعه در مراسم برق دار شدن چاه‌های کشاورزی گاوانکلای گتاب بابل اظهار داشت: هیچ حرفه‌ای در اسلام با ارزش‌تر از حرفه مقدس کشاورزی نیست، حرفه‌ای که خداوند عرق جبین کشاورز را همپای خون شهید ترسیم می‌کند. وی با اشاره به اینکه  در سال اقتصاد و فرهنگ باید مهم‌ترین محور توجه مسئولان و دولت‌مردان توسعه اقتصادی باشد افزود : تنها با توجه به زیرساخت‌های کشاورزی می‌توان کشور را از وابستگی و تهدیدهای تحریم  دشمنان حفظ کرد.

این مسئول اذعان داشت: با وجود اهمیت فراوان بخش کشاورزی اما هنوز به صورت سنتی انجام می‌گیرد، گرچه اخیرا تکنولوژی وارد این عرصه شده اما نیازمند توجه جدی‌تری به خصوص در مازندران هستیم و انتظار داریم اعتبارات مناسب‌تری برای زیرساخت‌های کشاورزی مازندران در نظر گرفته شود.

نماینده مردم بابل در مجلس اظهار داشت: توجه به حوزه کشاورزی یعنی تمرکز به راهبردی ترین راهکار مناسب  در کشور برای مبارزه با تحریم‌های سخت دشمنان است.

ناصری با اشاره به اینکه نمایندگان بابل به جد پیگیر نیازهای مردم هستند گفت: امیدواریم اقدام ارزنده ای که از سوی شرکت توزیع برق مازندران برای روستای گاونکلای گتاب انجام شد را در مناطق دیگر بابل شاهد باشیم.

وی همچنین از مردم خواست تا در مصرف بهینه برق، دقت وصرفه جویی کافی داشته  تا با ضعف ولتاژ مواجه نشده وهمه از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات شرکت توزیع برق مازندران قابل تقدیر است گفت: مناطق دیگر نیز با مشارکت مردمی  از مزایای این شرکت بهره مند شوند.
 


۱۳۹۳/۳/۳۰ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن