تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مه ولات رتبه اول کاهش تلفات جاده ای را درخراسان رضوی کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مه ولات رتبه اول کاهش تلفات جاده ای را درخراسان رضوی کسب کرد تربت حیدریه - ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی مه ولات گفت: این شهرستان رتبه اول کاهش تلفات جاده ای در فروردین ماه را در استان خراسان رضوی کسب کرد.


به گزارش ایرنا ˈحسین محمدیˈ روز پنجشنبه افزود: این شهرستان با تلاش همه مجموعه های مرتبط و رعایت قوانین توسط مردم رتبه نخست کاهش تلفات جاده ای در استان را به دست آورده است.
وی گفت: شهرستان مه ولات با قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی جنوب به شمال از اهمیت ویژه ای در جابه جایی بار و مسافر برخوردار است و کسب رتبه اول کاهش تلفات جاده ای در ایام پر ترافیک نوروز توسط اداره راه و شهرسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رییس اداره راه و شهرسازی مه ولات با اشاره به قول مساعد مدیر ساخت و توسعه راههای استان و پیگیری نماینده مه ولات در مجلس شورای اسلامی درخصوص آسفالت راههای روستایی، اظهار کرد: جشن برخورداری 100 در صدی آسفالت راههای روستایی تا پایان امسال در این شهرستان برگزار می شود.
محمدی با اشاره به آسفالت راه روستایی دوغ آباد مه ولات، افزود: تا کنون دو کیلومتر از این پروژه احداث و به محض جدول گذاری توسط شورای اسلامی این روستا، عملیات آسفالت آن آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: انجام 20 مورد گشت تلفیقی با پلیس راه، لکه گیری 300 مترمربع راه مواصلاتی، اجرای ماسه آسفالت به طول دو کیلومتر درمحور روستایی جنت آباد، پاکسازی 15 مورد تصادف، بوته زنی 100 کیلومتر و خط کشی 150کیلومتر از راههای مواصلاتی شهرستان مه ولات بخشی از فعالیت ها این اداره طی سه ماه گذشته است.
2691/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن