تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801306175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقط 15 درصد اعتبارات تملک دارایی کشور مربوط به استانها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فقط 15 درصد اعتبارات تملک دارایی کشور مربوط به استانها است بوشهر- ایرنا - معاون دفتربودجه و برنامه ریزی استانداری استان بوشهر گفت: تنها 15درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای کشور اعتبارات استانی است و مابقی اعتبارات ملی است که از طریق وزارتخانه ها میان دستگاه های استانی و شهرستانی توزیع می شود.


به گزارش ایرنا، علی پورداوود روز پنجشنبه درجلسه بررسی اعتبارات پروژه های عمرانی دشتستان افزود: به دلیل محدودیت اعتبارات استانی برای جذب بیشتر اعتبارات ملی و تکمیل پروژه ها، شناسایی ظرفیت های قانون بودجه سال93 دردستور جدی کار قرار ما گرفت.
وی اضافه کرد: ماده ها و تبصره های قانونی در حوزه های مختلف که دستگاه های اجرایی می توانند از آنها برای گرفتن اعتبار ملی استفاده کنند، احصا و استخراج شده و در اختیار آنها قرار گرفته است و مدیران دستگاه ها تلاش کنند سهم خود را اعتبارات ملی اخذ کنند.
پورداوود گفت: طبق بررسی های کارشناسان دستگاه های اجرایی و مدیریت برنامه ریزی استان بوشهر اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه های عمرانی در سال جاری 9هزارو360میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: با توجه به این که اعتبارات ابلاغی استانی و نفت و گاز به استان بوشهر در سال جاری چهارهزار و 80 میلیارد ریال است این اعتبار تنها 42درصد میزان لازم برای تکمیل پروژه ها عمرانی نیمه تمام است.
پورداوود با بیان این که درسال های 91 و 92 به ترتیب 32و 42درصد اعتبارات ابلاغی به استان بوشهر تخصیص یافته تصریح کرد: همین امرسبب شده تا مشکلاتی برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی در این استان ایجاد شود.
معاون دفتر بودجه و برنامه ریزی استانداری بوشهر اضافه کرد: به همین دلیل همه پروژه های دستگاه های اجرایی نیمه تمام و یا مطالباتی است و اعتبار تخصیص یافته برای پرداخت بدهی پیمانکاران هزینه خواهد شد.
وی اظهارکرد: دستگاه های اجرایی باید همه تلاش خود را با رایزنی با استان، مرکز کشور پیگیری مداوم داشته باشند تا سهم استان را از اعتبارات ملی بگیرند و اعتبارات خوبی را به پروژه ها تزریق کنند.
پورداوود بیان کرد:آغاز پروژه جدید بر حسب ضرورت پذیرفته می شود و تنها 10درصد اعتبارات آنهم در زمینه های آب و برق به طرح های احداثی تعلق خواهد گرفت. ک/2
7213/539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن