تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802251465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه‌های هفتمین روز رقابت‌های جام جهانی برزیل + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
حاشیه‌های هفتمین روز رقابت‌های جام جهانی برزیل + تصاویر
حاشیه‌های هفتمین روز رقابت‌های جام جهانی فوتبال در برزیل را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در  هفتمین روز از جام بیستم، تیم هلند در گروه B توانست با نتیجه 3 بر2 تیم استرالیا شکست دهد، در بازی دوم نیز تیم شیلی از ساعت 23:30 به مصاف اسپانیا رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به نفع تیم شیلی خاتمه یافت، و همچنین از گروه A تیم کامرون مقابل کرواسی با نتیجه 4 بر 0 با پیروزی تیم کرواسی رقم خورد.



پیروزی سخت لاله‌های نارنجی مقابل کانگوروها



در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل تیم‌های هلند و استرالیا از گروه B این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید. 











در این دیدار ابتدا آرین روبن که در دیدار با اسپانیا نیز 2 بار موفق به گلزنی شده بود در دقیقه 20 با فرار از میانه بازیکنان استرالیا وارد محوطه جریمه این تیم شد و دروازه کانگوروها را باز کرد.

در ادامه گل هلندی‌ها دوام چندانی نداشت و یک دقیقه بعد کیهیل توپ ارسالی از سمت راست را به زیبایی به سمت دروازه لاله‌های نارنجی شلیک کرد تا توپ او بعد از برخورد به زیر طاق دروازه گل تساوی استرالیا را رقم بزند.











در نیمه دوم این بازی استرلیا بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 46 گلی را به ثمر رساند که داور بازی پیش از آن خطای مهاجم استرالیا را اعلام کرده بود.  در دقیقه 53 توپ با دستان جان‌مک برخورد کرد و داور این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد. جدی‌ناک پشت ضربه ایستاد و توپ را تور دروازه آشنا کرد.













پس از آن هلند یک‌پاره حمله شد و موفق شد در 58 روز ضربه زیبای فن‌پرسی بازی را مساوی کند. حملات گسترده لاله‌های نارنجی ادامه داشت تا اینکه ممفیس در دقیقه 68 گل برتری هلند را به ثمر رساند.



 اسپانیا و شیلی به روایت آمار


اسپانیا با قبول دومین شکست متوالی در جام بیستم وداعی تلخ و البته زودهنگام با این رقابت‌ها داشت.

 مدافع عنوان قهرمانی که در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های هلند، شیلی و اسپانیا هم‌گروه شده بود در دومین دیدار خود نیز برابر شیلی تن به شکست داد تا عملا از گردونه رقابت‌ها حذف شود.














شاگردان دل‌بوسکه پس از شکست سنگین 5 بر یک برابر هلند نتوانستند شرایط روحی مناسبی پیدا کنند و در برابر تیم آماده شیلی با دو گل شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.










 برای شیلی در این دیدار وارگاس و آرانگوئز گلزنی کردند. به این ترتیب با توجه به پیروزی هلند برابر استرالیا و 6 امتیازی شدن این تیم، بازی آخر اسپانیا برابر استرالیا تشریفاتی خواهد بود.







 شکست سنگين کامرون مقابل کرواسي



کرواسي و کامرون دومين ديدار خودشان را در گروه A جام جهاني برگزار کردند که اين ديدار در پايان با برتري 4 بر صفر کرواسي به پايان رسيد تا نماينده آفريقا وداعي زودهنگام با اين رقابت‌ها داشته باشد.










کرواسي در نيمه نخست موفق شد در دقيقه 11 با ضربه ايويکا اوليچ به گل نخست برسد در ادامه آلکس سانگ از زمين مسابقه اخراج شد تا کامرون نيمه دوم را 10 نفره بازي کند.










کرواسي در نيمه دوم سراپا حمله شد و توانست از برتري نفري خود استفاده کند و سه بار ديگر دروازه کامرون را باز کند. پرسيچ در دقيقه 48 موفق شد به زيبايي از زاويه بسته دروازه کامرون را براي بار دوم باز کند. اين پايان کار نبود. ماريو مانژوکيچ که بازي اول تيمش را از دست داده بود در اين ديدار بازگشتي رويايي به ترکيب تيمش داشت و موفق شد دو بار در دقايق 61 و 73 گلزني کند تا کرواسي اين ديدار را با نتيجه 4 بر صفر به سود خود به پايان برساند.










کرواسي براي صعود از اين گروه بايد در بازي آخر برابر مکزيک برنده شود در غير اين صورت به احتمال فراوان از جام خداحافظي خواهد کرد. کامرون نيز با اين شکست خداحافظي زودهنگامي با جام خواهد داشت و بازي آخر اين تيم با برزيل تشريفاتي است.









انتهای پیام/














تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن