تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک سال و شش ماه حبس تعزيري برای زيباكلام


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: يک سال و شش ماه حبس تعزيري برای زيباكلام
صادق زيباكلام از سوي شعبه 26 دادگاه انقلاب به اتهام تبليغ عليه نظام، تشويش اذهان عمومي و توهين به قضات و مسوولان قوه قضائيه در مجموع به يك سال و شش ماه حبس تعزيري محكوم شد.
آفتاب: روزنامه اعتماد نوشت: اين استاد دانشگاه چندي پيش در نامه‌يي سرگشاده خطاب به حسين شريعتمداري و حميد رسايي از سياست‌هاي گذشته در موضوع هسته يي ايران انتقاد و با مطرح كردن اين سوال كه «آن منافع و خيرات و مبراتي كه برنامه هسته‌يي براي كشور داشته كدام بوده است؟» دستاورد برنامه‌ هسته‌يي را مناسب ندانست. 
 
از محتواي اين نامه كه به تبليغ عليه نظام و تشويش اذهان عمومي تعبير شده، به عنوان دليل صدور حكم يك سال حبس تعزيري براي زيباكلام نام برده مي‌شود.از سوي ديگر زيباكلام به دليل انتشار نامه‌يي سرگشاده در مورد روند رسيدگي به پرونده «مه‌آفريد خسروي» به شش ماه حبس تعزيري محكوم شده است.
 
اين استاد علوم سياسي دانشگاه تهران در اين نامه با انتقاد از دستگاه قضايي، «هدف از برگزاري دادگاه مه‌آفريد خسروي را ارضا، اقناع و خشنود ساختن افكار عمومي» دانست.گفتني است درخواست تجديدنظر در حكم صادره به دادگاه ارجاع داده شده است.






تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن