تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803207100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص بیش از 29 میلیارد تومان برای کاهش مشکلات خشکسالی اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان محمدی خبر داد:
تخصیص بیش از 29 میلیارد تومان برای کاهش مشکلات خشکسالی اصفهان
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با اشاره به تخصیص 29.3 میلیارد تومان برای کاهش ناشی از مشکلات خشکسالی روستاها در سال جاری گفت: با توجه به بحران خشکسالی از سال 87 تا کنون، طی چند سال گذشته اسفندماه هر سال مشکلات آبی تمامی روستاها رصد و سیمای روستاهای مواجه با بحران ترسیم و پیش بینی پروژه های اضطراری تامین آب شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار) با اشاره به اهم برنامه های محوری خود  اظهار داشت: مطابق آمار سال 92، 940 روستا با 220 هزار انشعاب و تولید 57 میلیون متر مکعب آب تحت پوشش آبفار اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به هدف گذاری های کلان شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال ها گذشته اذعان داشت: دستیابی به جایگاه نخست در ارزیابی عملکرد شرکت های استانی و کشوری را مدنظر قرار داده بودیم.

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان آموزش و توسعه منابع انسانی به عنوان عامل اصلی توسعه را از جمله محورهای عمده فعالیت های شرکت دانست و گفت: ارتقای بهره وری کاهش آب بدون درآمد و حفظ   و صیانت از منابع، ساماندهی تحقیقات، بومی سازی دانش فنی، هم افزایی با مراکز علمی، کاربرد تکنولوژی های جدید در صنعت از دیگر محوری های فعالیت آبفار استان بوده است.

وی با اشاره به فعالیت در راستای کاهش آب بدون درآمد ابراز داشت: میزان آب بدون درآمد در سال 85 حدود 54 درصد بوده است که با بررسی های لازم روستاهای بالای 50 درصد مشخص شدند و عملیات های لازم در راستای کاهش این آب در این روستا ها انجام شد و میزان آب بدون درآمد به 32.7 رسید.

محمدی با اشاره به انجام پروژه های تحقیقاتی با رویکرد بومی سازی فناوری های برتر، اضافه کرد: طرح ارزان سازی و بومی سازی پکیج های نوین تصفیه برای مجامع کوچک روستایی، طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی دستگاه تولید کلرو ازن از نمک طعام (BEKO) از این جمله است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای کاربرد فن آوری نوین و تکنولوژی های جدید در صنعت پیش بین یو نصب سامانه تله متری در مجتمع های آبرسانی جدید و بزرگ انجام شد.

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با اشاره به اعتبارات این مرکز گفت: در سال 90 بیشترین اعتبار تخصیص یافته 28 میلیارد تومان بوده است اما در سال 92 این اعتبارات کاهش و از مجموع آن تنها  75 درصد محقق شد.

وی افزود: تاکنون 197 حلقه چاه با حداکثر ظرفیت تامین آب معادل 1588 لیتر بر ثانیه در روستاها ایجاد شده است اما به دلیل کاهش منابع آب زیرزمینی بیش از این امکان توسعه وجود ندارد.

محمدی به روند توسعه و گسترش شرکت آبفار استان اصفهان اشاره و بیان داشت: در سال 85 تعداد 20 شهرستان زیر نظر این شرکت قرار داشتند که اکنون این تعداد به 23 عدد رسیده است و تعداد مشترکان نیز از 170 هزار به 219 هزار در ابتدای سال 93 افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: با توجه به بحران خشکسالی از سال 87 تا 93 اسفندماه هر سال تمامی روستاها رصد و سیمای روستاهای مواجه با بحران ترسیم و پیش بینی پروژه های اضطراری تامین آب شده است.

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان  با اشاره به اینکه برای سال جاری،  29.3 میلیارد تومان برای کاهش  مشکلات ناشی از خشکسالی پیش بینی شده است، ابراز داشت: ساخت 34 مجتمع روستایی را مدنظر داریم که شامل 277 روستا است و در این راستا نیازمند 153 میلیارد تومان برای تکمیل این مجتمع ها هستیم.

وی با اشاره به رتبه های این شرکت تاکید کرد: در سال 85 رتبه شرکت از میان 25 دستگاه دولتی 23 بوده است و در سال 92 به رتبه دوم رسیده ایم که امیدواریم این رتبه با تلاش همکاران در سال های آینده به رتبه اول ارتقا پیدا کند.

محمدی تاکید کرد: برای  آقای قرائتی در این سمت آرزوی توفیق و شادکامی و موفقیت دارم و امیدوارم خداوند توفیق دهد تا در راستای خدمتگزاری مردم بیش از پیش موفق باشند.

 


۱۳۹۳/۳/۲۸ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن