تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین اخبار تیم ملی والیبال و حریف لاجوردی پوش/ 12 بازیکن ایران معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ جهانی والیبال؛ آخرین اخبار تیم ملی والیبال و حریف لاجوردی پوش/ 12 بازیکن ایران معرفی شدند تهران - ایرنا - تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا روزهای جمعه و یکشنبه 30 خردادماه و یکم تیرماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.


به گزارش ایرنا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی دوازده بازیکن را برای دو مسابقه مقابل تیم ملی ایتالیا در تهران اعلام کرد.
سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد موسوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و فرهاد ظریف بازیکنان ایران در برابر لاجوردی پوشان ایتالیا خواهند بود.
اسلوبودان کواچ و مائورو بروتو سرمربیان تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا فردا پنج شنبه 29 خردادماه بعد از جلسه فنی عمومی (جنرال تکنیکال میتینگ) که از ساعت 18 در اتاق نشست خبری و مرکز رسانه ای سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز می شود، پاسخگوی سئوال های خبرنگاران خواهند بود.
ملی پوشان والیبال ایران نیز بعد از دو روز استراحت و ریکاوری از عصر روز گذشته تمرینات خود آغاز کردند تا برای رویارویی با لاجوردی پوشان ایتالیا آماده شوند.
در تمرین بدنسازی شب گذشته این تیم سعید معروف، شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی ،فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، عبدالرضاعلیزاده، مهدی مهدوی، میلاد عبادی پور، امیر غفور، آرمین تشکری، علیرضا مباشری، فرهاد ظریف، پوریا فیاضی و سعید مصطفی وند شرکت کردند.
تمرینات تیم ملی والیبال از امروز صبح در سالن 12 هزار نفری آزادی پیگیری شد و عصر نیز بازیکنان یک نوبت تمرین دیگر دارند.
آرمین تشکری با بیماری سرماخوردگی روبرو شده و از تب شدید رنج می برد. پزشک تیم ملی علاوه بر تجویز دارو، به این بازیکن همدانی والیبال ایران سرم نیز داده است.
شرایط جسمانی دیگر ملی پوشان خوب است هر چند که عادل غلامی و مهدی مهدوی نیز سرما خوردگی دارند اما ضعیف تر است.
انگشت دست علیزاه که در بازی با برزیل آسیب دیده بود، بهتر است و برای بازی با ایتالیا مشکل ندارد.
نشست کمیته برگزاری مسابقات لیگ جهانی در ایران صبح امروز با حضور ریاست فدراسیون والیبال ایران، ناظر فدراسیون جهانی و اعضای کمیته در دفتر داورزنی برگزار شد و ضمن معرفی اعضا، ناظر FIVB در خصوص میزبانی و برخی موارد صحبت هایی ارائه کرد.
جلسه فنی عمومی دو مسابقه ایران و ایتالیا نیز ساعت 18 فردا پنجشنبه شب با حضور کادر فنی تیم ها، ناظر و داوران مسابقه و اعضای کمیته برگزاری در سالن نشست خبری سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.
همچنین جلسه پریلیمینری اینکواری نیز با حضور کادر فنی تیم های ایران و ایتالیا امروز در هتل المپیک برگزار می شود تا ضمن معرفی 12 بازیکن تیم های ایران و ایتالیا، رنگ پیراهن دو تیم در دو مسابقه روزهای جمعه و یکشنبه مشخص شود.
در گروه یک لیگ جهانی والیبال تیم های ایتالیا، برزیل، لهستان و ایران با هم رقابت می کنند. تیم ملی والیبال ایتالیا در حال حاضر با 19 امتیاز صدرنشین این گروه است.
ملی پوشان ایران نیز با هفت امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به برزیل و ایتالیا رتبه چهارم این گروه را در اختیار دارند.
ورزشی(2)**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن